طراحی سایت

طراحی سایت Php

طراحی سایت php

اگر شما جزو آن دسته از عزیزانی هستید که قصد طراحی سایت php  را دارید و میخواهید از جزئیات آن باخبر شوید مطالعه این مقاله را پیشنهاد میکنیم :

طراحی سایت php

زبان php  محبوبترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت اینترنتی است و بد نیست بدانید که یکی از انگشت شمار زبان هایی است که مخصوص این کار بوجود آمده است.

دلیل محبوبیت این زبان این است که دارای مفسر رایگان و کد باز میباشد و در محیط های ویندوز و لینوکسی با قدرت تمام اجرا میشود. در نتیجه با وب سرور های آپاچی و IIS  کاملاً سازگار است.

این زبان قدرتمند با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و از نکات بارزی که میتوان از آن یاد کرد سازگاری بالا با نسخه های قدیمیتر میباشد. این نکته نشاندهده این است که شما زمانی که قصد طراحی سایت توسط php را دارید نگران نسحه های جدیدتر نخواهید بود.

طراحی سایت php

انواع طراحی وب سایت

1- طراحی سایت اختصاصی : همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم در این روش میبایست علاوه بر آماده سازی ظاهر سایت ، پنل مدیریت و مباحث مربوط به آن را هم آماده کنیم.

2- طراحی سایت با cms : جالب است که بدانید طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت جوملا در حقیقت توسعه یافته با استفاده از زبان php  هستند و یکی از دلایل محبوبیت های این سبک ساخت سایت هم همین است.

اما باید این را هم بدانیم که استفاده از cms  ها گاهاً دارای محدودیت هایی است که به همین دلیل هستند کسانی که طراحی سایت به کمک php به روش اختصاصی را ترجیح می دهند.

برای دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان در خصوص طراحی سایت ، سئو و تبلیغات در گوگل با ما تماس بگیرید.

فریم ورک ها

برای دسترسی به کیفیت ، امنیت ، سرعت و کارایی بالاتر در سایت های کدنویسی شده با  php  ابزارهایی طراحی و آماده شده اند که به آنها فریم ورک میگویند . این ابزارها همواره در حال توسعه هستند و عملاً کارایی زبان php را افزایش میدهند.

ابزارهای کمکی

با php  نمیتوان به تنهایی یک سایت کامل آماده کرد و این زبان برنامه نویسی در سمت سرور است . برای ساخت یک سایت با المان های کامل و جامع به ابزار و زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر Css , Html, Java Script و نرم افزار های گرافیکی نظیر فوتوشاپ نیاز دارید.

ویژگی php

بدلیل آن که php  در سمت سرور است کمی سرعت پایین تری نسبت به سایر زبان ها دارد اما توسعه پذیری بالاتری نسبت به سایر زبان ها دارد. با توجه به ورژن های اخیر این زبان کد نویسی پیش بینی میشود بتوان سایت های کامل تری در آینده با php  بتوان نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *