طراحی سایت

طراحی سایت جوملا

طراحی سایت جوملا

اگر شما با چندین شرکت طراحی سایت در تماس باشید قطعاً عبارت طراحی سایت جوملا را خواهید شنید. ما هم در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با سیستم مدیریت محتوای جوملا آشنا کنیم :

جوملا چیست ؟

جوملا هم در واقع مانند وردپرس یکی از معروفترین و محبوبترین سیستم های مدیریت محتواست که سایت های بسیار در سراسر دنیا با این CMS  قدرتمند پیکر بندی شده اند.

این سی ام اس محبوب  هم مانند وردپرس دارای کد باز است و قابل توسعه و سفارشی سازی میباشد. این cms محبوب از سال 2005 میلادی بوجود آماده است و همواره در حال توسعه و پیشرفت میباشد و طرفداران بسیار در سرتاسر دنیا دارد. (مشاهده وب سایت رسمی جوملا)

لازم به ذکر است که جوملا نوشته شده توسط PHP  است.

اگر شما قصد طراحی سایت به کمک جوملا را  دارید باید بگوییم یکی از بهترین ها را انتخاب کرده اید و میتوانید به کمک جوملا یک وب سایت حرفه ایی داشته باشید.

مزایای جوملا

1- قابلیت طراحی سایت چند زبانه (آماده شده برای 70 زبان دنیا)

2-سئو پذیری بالا (سازگار با انواع موتورهای جستجوگر)

3- انعطاف پذیری بالا (سایت ساده میخواهید یا متشکل از لایه های مختلف؟ طراحی سایت داینامیک میخواهید انجام دهید یا طراحی سایت فروشگاهی؟ جوملا به شما کمک میکند تا تمام نیازهایتان برآورده شود.)

4-هسته مرکزی رایگان !!!! (باید بدانید هسته جوملا مانند وردپرس رایگان است و با طراحی سایت رایگان اشتباه نگیرید)

5-ماژول پذیری بالا (به کمک ماژول ها میتوانید امکانات بسیاری را به وب سایت خود اضافه کنید )

6- پنل مدیریت قدرتمند

7- مدیریت کاربران حرفه ای

8- مدیریت مقالات آسان

9- مدیریت منوها

10- و …

طراحی سایت با جوملا

چرا طراحی سایت جوملا

طراحی سایت با joomla به مراتب زمان کمتری را نسبت به طراحی سایت اختصاصی در بر خواهد شد . پس میتواند آن را طراحی سایت ارزان نامید.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت توسط جوملا بروز بودن وب سایت شما با تکنولوژی روز دنیاست و این یعنی دغدغه شما در برابر حملات احتمالی ، قوانین سئو و امکانات خارق العاده بسیار کمتر خواهد بود.

با جوملا خیالتان از بابت ریسپانسیو بودن وب سایت راحت باشد و با کمال آرامش وب سایت خود را در تلفن همراه مدیریت کنید.

و ده ها دلیل دیگر برای اینکه با خیالی جمع طراحی سایت خود را با جوملا انجام دهید.

کلام آخر

شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه در حوزه طراحی سایت ، سئو و تبلیغات در گوگل با داشتن نمونه کارهای متفاوت و جذاب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “طراحی سایت جوملا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *