آموزش مدیریت سایت

بهینه سازی تصاویر مناسب وب سایت

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر یکی از مهمترین موضوعاتی هست که ارتباط مستقیم با سرعت سایت دارد.تعداد ، حجم و اندازه تصاویر در بلند مدت میتواند تاثیر شدیدی در کیفیت تجربه مخاطبان شما از وب سایت را داشته باشد. بعنوان مثال اگر شما طراحی سایت فروشگاهی کرده اید و فروشگاه شما دارای تعداد زیادی محصول هست و از هر محصول از زاویه های مختلف عکس دارید باید دغدغه سرعت هم داشته باشید.

 

نرم افزار بهینه سازی تصاویر در رایانه

قطعا یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه بیهنه سازی تصاویر ، نرم افزار فوتوشاپ (photoshop) می باشد. این نرم افزار علاوه بر کارایی های زیادی که دارد محبوبیت فراوانی هم در دنیا دارد. فوتوشاپ در ورژن های متفاوتی منتشر میشود که با توجه به نیاز ها و قدرت کامپیوترتان ، میتوانید نسخه مناسب را خرید و نصب کنید.

اگر رایانه شما منابع کافی را دارد نسخه cc  و اگر از رایانه های قدیمیتر استفاده میکنید نسخه cs5  یکی از بهترین و کار امد ترین ورژن های این نرم افزار قدرتمند میباشد.

نگران نسخه ای که میخواهید نصب کنید نباشید ، چون تمام نسخه ها نیاز ما برای بهینه سازی تصاویر را رفع میکنند.

نحوه بهینه سازی تصاویر مناسب وب سایت با فوتوشاپ

1- ابتدا اندازه تصاویر استاندارد استفاده شده در وب سایت خود را از شرکت طراحی سایت دریافت کنید.

2- با استفاده از قسمت image size اندازه عکس های خود را اصلاح کنید.

پیشنهاد : اگر عکس های فروشگاه شما مربع میباشد بهترین سایز 800*800 پیکسل است . اما اگر بصورت مستطیل عمودی است پیشنهاد ما 1000 * 800 پیکسل است.

3- بعد از اصلاح اندازه برای ذخیره , بهینه سازی تصاویر حتماً از گزینه  save for web  استفاده کنید.

در پنجره باز شده گزینه type  حتماً روی jpeg  باشد. در قسمت quality  هم بین دو گزینه medium  و high انتخاب کنید.

 

طراحی سایت آراز سیستم

شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه در حوزه طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی و شرکتی و با داشتن انواع نمونه کار طراحی سایت آماده ارائه  مشاوره رایگان تلفنی و یا حضوری در خصوص طراحی سایت و سئو میباشد. کافیست فقط فرم درخواست مشاوره را تکمیل تا در سریعترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *