آموزش مدیریت سایت

خروجی از کاربران

خروجی از کاربران

یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی داشتن بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان است. با گرفتن خروجی از کاربران میتوان اطلاعات کاملی نظیر نام و نام خانوادگی ، استان و شهر مجل زندگی ، آدرس کامل پستی ، شماره موبایل و … بدست آورد. اگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید میتوانید به کمک آموزش زیر جواهری به نام بانک اطلاعات مشتریان را بدست آورید.

 

اهمیت دریافت خروجی از کاربران

حوادث و اتفاقات غیر قابل پیش بینی همیشه در کمین کسب و کارها است. از طرف دیگر تاکید و تمرکز بر روی یک پلتفرم برای معرفی کسب وکار میتوان خطراتی مانند هک ، حمله سایبری یا وضع قوانین جدید  را داشته باشد. پس پیشنهاد میکنیم برای گرفتن خروجی از کاربران بصورت دوره ای ختماً اقدام کنید و در نگهداری فایل ها در جای مناسب تمام تلاشتان را کنید.

نحوه دریافت لیست مشتریان در وب سایت

1-نصب افزونه Export and Import Users and Customers

از منوی افزونه ها بخش افزودن را انتخاب کنید. سپس در قسمت جستجو از لیست افزونه های وردپرس عبارت Export and Import Users and Customers را تایپ و اقدام به نصب میکنیم. در نظر داشته باشید برای گرفتن خروجی از کاربران نصب نسخه رایگان کفایت میکند و نیازی به خرید نسخه تجاری نیست.(مشاهده صفحه جزئیات افزونه)

2- سفارشی کردن لیست مشتریان

وارد منو کاربران و بخش همه کاربران شوید.

در بالای لیست مشتریان دکمه eport to Csv  را کلیک کنید. با کلیک بر روی دکمه وارد مراحل و مشخص کردن آیتم های دلخواه برای دریافت خروجی از کاربران میشوید.

Quick export : بدون در نظر گرفتن جزئیات ، تمام اطلاعات را آماده دریافت میکند.

Advanced export : میتوانید اطلاعات دلخواه خود را دریافت کنید و اطلاعات غیر ضروری را حذف کنید.

در مرحله پنجم هم میتوانید ستون های غیر ضروری را حذف و اطلاعات مهم مشتریان خود را خروجی بگیرید.

پیشنهاد میکنیم حتماً ویدیویی که توسط همکاران واحد طراحی سایت ما آماده شده است را مشاهده بفرمایید تا بصورت کامل تر همراه با جزئیات بیشتر را آموزش ببینید.

مشاوره رایگان

همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت اختصاصی و سئو با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید یا فرم مشاوره را تکمیل کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *