طراحی سایت

طراحی سایت مزون

طراحی سایت مزون

اگر شما صاحب مزون هستید و میخواهید با داشتن یک وب سایت نمونه کارهای خود را در محیط اینترنت منتشر کنید ، طراحی سایت مزون میتواند کمک موثری به شما عزیزان کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

طراحی سایت مزون

اساس کار مزون دوخت و تعمیر لیاس میباشد و هنر مد و فشن تبدیل به یک صنعت بزرگ در سراسر دنیا شده است. صنعتی که تنوع بسیار در محصولات خود دارد و شرکت های مطرحی هم در سطح دنیا در این حوزه فعالیت دارند. در سال های اخیر در ایران هم شرکت های بزرگی نظیر پوشاک گراد ، هاکوپیان ، پاتن جامه و … به صورت کاملاً جدی فعالیت دارند. پس طراحی سایت مناسب این شرکت ها میتواند قدم موثری در معرفی و نمایش محصولات و نمونه کارها بردارد.

چرا طراحی سایت نیاز ضروری یک مزون است؟

طبق بررسی ها و آمار بدست آمده سالانه افراد بسیاری در کشورمان هستند که البسه خود را از ویترین فروشگاه ها انتخاب نمیکنند و بدلایل مختلف (سلیقه خاص یا فرم فیزیکی خاص) ترجیح میدهند با نظر خودشان لباس مورد نظرشان دوخته شوند. حال سوالی که پیش می آید این است که این افراد چطور مزون مورد نظر خود را پیدا میکنند؟؟؟ آیا واقعاً ساعتها زمان برای پیدا کردن مزون و مشاهده نمونه کارهایشان در سطح شهر میگذارند یا راحتتر هستند که به راحتی در کمال آرامش از طریق جستجو در اینترنت به هدفشان برسند؟؟

طراحی سایت مزون میتواند به صاحبان مزون ها کمک کند تا بیشتر دیده شوند چرا که یک سایت بصورت شبانه روزی در حال نمایش محصولات و خدمات آنها است.

اگر میخواهید به یک برند بزرگ تبدیل شوید میبایست در سطح کشور و حتی دنیا دیده شوید و یک سایت بدون محدودیت مکانی به شما کمک میکند تا این رویا را به حقیقت تبدیل کنید.

طراحی سایت مناسب مزون

طراحی سایت داینامیک

از آنجایی که یک مزون میبایست همواره پویا باشد و در بازه های زمانی متفاوت نمونه کارهای جدید را به نمایش بگزارد بهترین گزینه طراحی سایت داینامیک است. سایت داینامیک پنل مدیریت دارد و نحوه کار با پنل مدیریت آموزش کامل داده میشود تا در کمترین زمان ممکن بتوانید نمونه کار خود را به نمایش بگزارید.

مزایای سایت داینامیک

1- امکان ایجاد نامحدود نمونه کار ، گاری تصاویر ، مقاله و اخبار

2- امکان نمایش ویدئو

3- امکان اتصال به جامعه های مجازی (اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و …)

4-امکان اتصال به نقشه گوگل برای نمایش آدرس شما

5- طراحی سایت ریسپانسیو

6- طراحی سایت اختصاصی با هر ظاهری که شما بخواهید

7- و …

انواع طراحی سایت داینامیک

در پاراگراف قبل گفتیم بهترین گزینه برای طراحی سایت مزون ، سایت داینامیک میباشد . اما بد نیست بدانید که طراحی سایت به دو روش انجام پذیر است:

1-طراحی سایت اختصاصی (کد نویسی کامل)

2-طراحی سایت با CMS

در روش اول تمام بخش های سایت خط به خط نوشته میشود پس زمان و هزینه بالایی را هم شامل میشود.

اما در روش دوم که معمولا با طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت جوملا شناخته میشود یک سایت با استانداردهای روز دنیا و در مدت زمان کمتری آماده میشود . پس به نوعی میشود گفت طراحی سایت ارزان هم محسوب میشود.

مشاوره طراحی سایت

شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه در حوزه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل آماده ارائه مشاوره رایگان و معرفی انواع وب سایت ها به شما عزیزان میباشد.

کلام آخر

طراحی سایت مزون میتواند رویای شما را برای تبدیل شدن به یک برند بزرگ در صنعت پوشاک به حقیقت تبدیل کند. رویایی که دور از دسترس نیست فقط باید بخواهید که دیده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *