طراحی سایت

وردپرس؛ همچنان محبوب ترین ابزار طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت وردپرس

اگر به دنبال بهترین سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت خود هستید، باید اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد و دسترسی به مدیریت محتوای وب را تا حد امکان آسان می نماید. وردپرس محبوب ترین CMS است که مزایای زیادی جهت استفاده از آن برای طراحان وب سایت وجود دارد. به کمک وردپرس می توان طراحی سایت اختصاصی را با کامل ترین پارامترهای موجود پیاده سازی و اجرا نمود. در این مطلب با مزایای طراحی سایت وردپرس آشنا خواهید شد. بدون شک شما هم از طرفداران این CMS قدرتمند خواهید گردید!

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز آنلاین (CMS) است. این بازار ساده ترین و محبوب ترین روش برای ایجاد وب سایت می باشد. شما می توانید هر سبکی از وب سایت را به دلخواه خود ایجاد نمایید. جالب است بدانید هزینه نگهداری آن در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند جوملا و دروپال بسیار پایین تر است.

مزایای طراحی سایت وردپرس

مزایای طراحی سایت با وردپرس

در ذیل با مهم ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس آشنا خواهید شد:

1- مدیریت کاربری

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس ، مدیریت سریع و آسان آن است. شما به عنوان مدیر وب سایت خود به سادگی می توانید چندین نقش کاربری را برای بخش های مختلف صفحات وب تعیین نمایید. به عنوان مثال می توانید نویسندگان و ویراستاران محتوا یا مسئولین فروش را تعریف کنید و مسئولیت های آن را مشخص نمایید.

2- سادگی عملیات از مزایای طراحی سایت وردپرس

در وردپرس، می توانید یک صفحه وب جدید ایجاد کنید و محتوا را در هر زمان منتشر نمایید. سایت وردپرس دارای داشبورد داخلی است، بنابراین می توانید یک پست، صفحه (برگه)، محصول و موارد دیگر را اضافه کنید. وردپرس مبتنی بر مرورگر است. بنابراین، می توانید به هر دستگاه متصل به اینترنت وارد آن شوید و سایت خود را به راحتی مدیریت کنید.

طراحی سایت وردپرس

3- اتصال سایت به سامانه پیامک از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس

افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس، امکان ارسال پیامک را به مدیر سایت و مشتری به‌ صورت اتوماتیک فراهم می‌آورد. از این قابلیت می توان برای ارسال پیام به مشتری در موارد ذیل استفاده نمود:

  • هنگام خرید محصول
  • در زمان تغییر وضعیت سفارش
  • زمان عرضه موجودی جدید کالا
  • در زمان جشنواره ها، تخفیف ها و پیشنهاد شگفت انگیز

همچنین جهت ارسال پیام به مدیر وب سایت کارایی دارد:

  • بعد از ثبت سفارش
  • قبل از اتمام موجودی کالا
  • هنگام اتمام موجودی کالا

4- اتصال سایت به سیستم حسابداری هلو و سپیدار

یکی از مهم دغدغه های سایت های فروشگاهی، مدیریت فروش محصولات در نرم افزار حسابداری می باشد. اتصال سایت به نرم افزارهای حسابداری نظیر سپیدار و هلو، کنترل وضعیت انبارداری را بهبود می بخشد و مستندات حسابرسی شما به روزتر و دقیق تر خواهد بود.

در سیستم ارتباط نرم افزار حسابداری به افزونه ووکامرس سایت فروش آنلاین، امکان اتصال تمامی سیستم های مدیریت محتوا (CMS) به نرم افزار حسابداری و یا نرم افزار انبارداری فراهم شده است.

5- توسعه پذیری با ابزارهای سئو

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس امکان گسترش و توسعه کسب و کار با ابزارهای قدرتمند سئو داخلی می باشد. شما پس از دسترسی به پلاگین های ممتاز از جمله Yoast و Rank Math می توانید وب سایت خود را سریع تر به نتایج اولیه گوگل برسانید.

ابزار یوست سئو

6- تبادل نظرات

اظهارنظر در وردپرس، راه دیگری برای بهبود کیفیت وب سایت شماست و فضایی را برای بازدیدکنندگان محتوای وب سایت فراهم می کند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. ابزار کامنت وردپرس هر آنچه را که نیاز دارید به یک انجمن برای بحث و گفتگو مبدل می سازد. همچنین با بهره مندی از ویژگی حفاظت از هرزنامه می توانید از نظرات ناخواسته جلوگیری نمایید.

4- ادغام آسان رسانه های اجتماعی 

از دیگر مزایای طراحی سایت وردپرس ، یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی است و مزیت بیشتری به وب سایت تجاری شما می دهد. همچنین لازم نیست به طور جداگانه به حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا لینکدین وارد شوید. حساب های رسانه های اجتماعی شما به طور خودکار به کاربران اطلاع می دهند که محتوای تازه ای برای وب سایت خود دارید.

5- چند زبانه بودن از مزایای طراحی سایت وردپرس

بیش از 70 زبان در پلتفرم وردپرس موجود است. به طوری که کاربران می توانند وب سایت خود را با چند زبان ایجاد کنند. این گزینه برای توسعه تجارت کاربران در سراسر جهان مفید است.

سایت دو زبانه

6- بالا بودن سرعت سایت از مزایای طراحی سایت وردپرس

یکی از سوالاتی که ذهن مشتریان را به هنگام طراحی سایت درگیر می نماید، میزان سرعت وب سایت است. اکنون این سوال مطرح می شود که سرعت وردپرس بهتر است یا جوملا؟ این مقایسه باید براساس سرعت به روزرسانی های افزونه های سایت صورت پذیرد. یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس، ارائه آپدیت های افزونه های آن با سرعت بیشتری می باشد. در واقع سرعت انتشار آپدیت جدید و رفع باگ احتمالی در نسخه قبلی بالا است. هرچه افزونه های یک سایت به روزتر باشند، سرعت سایت افزایش خواهد یافت.

7- رسانه های ترکیبی؛ جذاب و متمایز از مزایای طراحی سایت وردپرس

خودتان را فقط به متن محدود نکنید. وردپرس ادغام تصاویر، ویدیوها، صداها و سایر عناصر چندرسانه ای را در وب سایت شما آسان می کند و تجربه ای جذاب تر و پویا برای بازدیدکنندگان ایجاد می نماید.

در کتابخانه رسانه وردپرس، می توانید تصاویر و ویدیوها را به راحتی انتخاب و آپلود کنید. این به افزایش غنای محتوای سایت شما کمک می کند. اگر بخواهید محتوا یا تصاویر اضافه کنید، فقط کافیست تا محتوای رسانه را از رایانه خود بکشید و در آپلودکننده رها کنید تا در سایت آپلود شود. اگر می خواهید کتابخانه رسانه خود را سازماندهی کنید، فقط باید افزونه مدیر رسانه را نصب نموده تا فایل های خود را به راحتی و با سرعت سازماندهی کنید.

در واقع می توان گفت از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس این است که آپلود هر نوع رسانه بهینه سازی شده در وب سایت وردپرس موفق است.

رسانه وردپرس

8- قابلیت ریسپانسیو از مزایای طراحی سایت وردپرس

با ترافیک وب تحت سلطه تلفن همراه، اطمینان از پاسخگو بودن و بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه در سال 2024 بسیار مهم است. وردپرس ابزارها و تم هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای تلفن همراه بدون هیچگونه ایرادی طراحی شده اند.

9- قالب های بلوک وردپرس از پیش طراحی شده

قالب های بلوک وردپرس از پیش طراحی شده نقطه شروع فوق العاده ای برای ایجاد صفحاتی با ظاهر حرفه ای ارائه می دهند. این قالب‌ها پایه‌ای از بلوک‌های از پیش ساخته شده را ارائه می‌کنند که می‌توانید آن‌ها را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. در نتیجه در در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

10- پلاگین ها و افزونه های ضروری برای هر سایت – ایجاد یک پایه قوی

پلاگین های خاصی برای هر وب سایت وردپرسی طراحی شده اند. این ها شامل پلاگین های امنیتی، افزونه های بهینه سازی SEO، پلاگین های بهینه سازی عملکرد و پلاگین های پشتیبان می باشند. وجود این موارد ضروری باعث می شود وب سایت شما ایمن و سریع بهینه شده و در برابر مشکلات احتمالی محافظت گردد.

بیش از 50000 افزونه برای طراحی سایت وردپرس طراحی شده است تا بتوانید هر نوع قابلیت موردنیاز برای سایت های فروشگاهی یا شرکتی را اجرا و پیاده سازی نمایید. بدین ترتیب می توانید بازاریابی قوی را آغاز نمایید و خرید مشتریان را از طریق سایت آسان کنید.

11- شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی

وب سایتی را تصور کنید که نیازهای شما را پیش بینی می کند! سایت های وردپرسی به زودی از هوش مصنوعی برای شخصی سازی تحویل محتوا و نیاز کاربران بهره مند خواهند گردید.

طراحی وب سایت حرفه ای را با ما تجربه کنید!

شرکت داده پردازی ” آراز سیستم ” با سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت حرفه ای یکی از فعالان پیشتاز این حوزه می باشد. این مجموعه با بهره مندی از کارشناسان متخصص، نمونه های متعددی از طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را براساس آخرین متدهای روز ارائه داده است. پشتیبانی 24 ساعته قوی تیم پشتیبان از وب سایت شما از مهم ترین مزایای طراحی سایت وردپرس در این مجموعه است.

جهت سفارشی سازی طراحی سایت خود ، تبلیغات در گوگل و سئو (SEO) از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *