طراحی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی فروشگاه اینترنتی

با افزایش چشمگیر تمایل مردم به خرید اینترنتی و همچنین تعداد کسب و کارهایی که در دنیای دیجیتال راه اندازی شده اند ، طراحی فروشگاه اینترتی حرفه ای ، استاندارد و کامل بعنوان یک دغدغه برای صاحبان کسب و کارها شده است. پس یعنی تقاضا وجود دارد اما انتخاب سخت شده است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم.

خواسته های مشتری از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای

1- سهولت در یافتن محصول دلخواه

این انتظار بجا و حق مسلم مشتری است تا براحتی بتواند محصول دلخواه خود را در میان انبوه محصولات فروشگاه پیدا کند. پس در زمان طراحی فروشگاه اینترنتی خود این موضوع را در اولویت خود قرار دهید. استفاده از دسته بندی مناسب و استاندارد محصولات کمک بسیاری به این دغدغه میکند.

زمانی که خریدار دسته بندی دلخواه خود را پیدا کرد، اینکه کدام یک از محصولات دسته بندی مد نظر میتواند نیازهای شخص را برآورده میکند بسیار مهم است . اینجاست که استفاده از فیلترهای کاربردی اهمیت پیدا میکند.

2-ثبت نام آسان

اگر تابحال تجربه خرید اینترنتی را داشته باشید پس قطعاً ثبت نام در سایت هم انجام داده اید. فرم های ثبت نام با فیلدهای بسیار و پرسیدن سوالاتی که اهمیت چندانی ندارد و بعضاً شخصی هم هستند باعث فرار خریدار میشوند!!!

لطفاً فرآیند ثبت نام را برای مخاطبان سایت خود آسان کنید.

در اکثر سایت ها موقع ثبت نام ، داشتن پست الکترونیک (ایمیل) یک امر ضروری است. خریدار باید ابتدا ایمیل خود را وارد کند، سپس برای تایید ایمیل خود وارد پست الکترونیکی خود شود و ایمیل احراز هویت را تایید کند.

پیشنهاد آراز : از آنجایی که ما میخواهیم همه مشتریان را جذب کنیم پس باید بدانیم که همه مشتریان دارای سواد و یا دانش فنی بالا نیستند. قطعاً هستند افرادی که توانایی استفاده از ایمیل را ندارند. پس راهکار چیست؟ پیشنهاد میدهیم از شماره تلفن همراه برای احراز هویت استفاده کنید. در این روش موقع ثبت نام بجای ایمیل ، تلفن همراه از مشتری میخواهیم و برای احراز هویت یک کد تایید 4 رقمی پیامک خواهیم کرد. به همین راحتی!

3-داشتن صداقت

اگر در کسب و کار خود صداقت ندارید قید طراحی فروشگاه اینترنتی را بزنید. مشتریان انتظار دارند مشخصات کامل ، دقیق و درست را ببینند. آنها از خریدار میخواهند تصاویر واقعی ببینند با جزییات کامل!  این حق آنهاست تا محصولی که قرار است به دستشان برسد عیناً همان محصولی باشد که در سایت دیده اند.

جزئیات را فراموش نکنید!

4- امکان پیگیری سفارشات

امکان پیگیری سفارش از طریق مشترین باعث می شود تا خیال خریداران راحت باشد و در هر مرحله در جریان امور باشند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با امکان پیگیری سفارشات حرفه ای تر میشه!

پیشنهاد آراز : برای داشتن پنل پیگیری سفارشات در وب سایت خود با آراز سیستم تماس بگیرید.

5- پشتیبانی آنلاین

وجود پنلی برای مشتریان تا بتوانند سوالات و ابهامات خود را مطرح کنند باعث میشود حرفه ای دیده شوید.

6-وجود قوانین و مقررات واضح

لطفاً شرایط عودت محصول و یا استرداد سفارش را شفاف سازی کنید.

7-داشتن نماد اعتماد الکترونیک

اگر همچنان در انتخاب بین اینستاگرام و سایت مردد هستید باید بدانید که یکی از دلایل انتخاب یک سایت برای خرید نسبت به اینستاگرام ، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است.

اعتماد سازی کنید!

8-فرآیند خرید آسان

در نهایت خریداران میخواهند تجربه یک خرید آسان را داشته باشند پس ، از ایجاد مراحل متعدد و پرسید سوال های غیرضروری خودداری کنید.

طراحی (راه اندازی) فروشگاه اینترنتی

انتظارات صاحبان کسب و کار در طراحی فروشگاه اینترنتی

1- داشتن پنل مدیریتی آسان

هر مدیر سایتی میخواهد براحتی بتواند محصول اضافه کند، قیمت ها را ویرایش کند ، موجودی انبار تغییر دهد ، سفارشات را مدیریت کند و حتی برخی گزارشات را هم دریافت کند. باید بگوییم تمام سایت هایی که در شرکت طراحی سایت آراز سیستم طراحی میشوند دارای پنل مدیریت فارسی سازی و ساده سازی شده است و در زمان تحویل طراحی سایت آموزش کامل مدیریت سایت انجام می پذیرد.

2- امنیت بالای سایت

تمام کسانی که به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای هستند میدانند که امنیت سایت بسیار بسیار مهم است و حتماً در زمان عقد قرارداد آن را مطرح میکنند. به اطلاع میرسانیم تمام موارد امنیتی در زمان طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی در مجموعه آراز سیستم به صورت کامل انجام میشود.

3- پشتیبانی فنی قدرتمند

داشتن یک شرکت پشتیبان فنی قدرتمند مکمل راه انداری فروشگاه اینترنتی است که در هرلحظه نظارتی درست بر تمام امور داشته باشد.

طراحی سایت آراز سیستم

شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه در حوزه طراحی سایت ، سئو و تبلیغات در گوگل و با داشتن نمونه های متعدد طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. از آنجایی که طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز به دانش ، تجربه و تعهد بالا دارد پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *