طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه با توجه به تکنیک‌های جدید

طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

برای شما که مدیر یک فروشگاه لباس کودک هستید، فروش سریع و آسان در هرزمان از شبانه روز در اولویت است. طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه مهم ترین قدم برای بازدید آنلاین مشتریان از فروشگاه شما بدون محدودیت می باشد. اگر با قابلیت های یک سایت فروشگاهی جهت چند برابر شدن فروش محصولات خود آشنا نیستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید!

طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

یک فروشگاه آنلاین باید به کاربردی ترین شیوه طراحی گردد. در متن ذیل با امکانات مهم کاربردی یک سایت فروشگاهی آشنا خواهید شد:

امکان ارائه دسته بندی های متنوع

پوشاک کودک اغلب شامل چندین دسته بندی مجزا می باشد. این دسته بندی ها می توانند به اشکال مختلفی تعریف گردند. به طور مثال:

دسته بندی براساس فصل:

کالکشن لباس بچه گانه بهاره، تابستانی، پاییزه و زمستانی.

دسته بندی براساس تفکیک جنسیت:

لباس دخترانه ، لباس پسرانه، لباس نوزادی

دسته بندی براساس برند

برند زارا، گپ و …

طراحی سایت پوشاک کودک

امکان ارائه ده ها محصول متنوع در هریک از دسته بندی ها

پس از تعریف دسته بندی های اصلی اکنون می توان برای هریک از آن ها، زیرمجموعه های متنوعی را نیز تعریف کرد. مثلا پیراهن، تی شرت، شلوارک، تاپ، وست و .. در زیر مجموعه لباس دخترانه قرار می گیرد. بدین ترتیب شما می توانید ده ها محصول را با مشخصات کامل و تصاویر در زیر مجموعه مناسب خود به نمایش درآورید.

با این کار انتخاب و خرید برای مشتریان آسان تر شده و کاربران سایت شما مستقیماً به هدف خود از خرید لباس بچه گانه خواهند رسید.

طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

امکان ایجاد تعریف چندین متغیر برای هر محصول 

منظور از متغیرهای یک محصول، کلیه ویژگی هایی است که در زمان خرید به آن نیاز است. این متغیرها شامل ” سن ” ، ” رنگبندی ” و ” سایزبندی “ می باشند. همان طورکه در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، این محصول براساس دو ویژگی سن و رنگ بندی تعریف شده است. در نتیجه مشتری با انتخاب سن کودک خود و رنگ موردعلاقه دقیقا محصول موردنیاز را برمی گزیند.

سایت فروش لباس کودک و نوزاد

 

راهنمای انتخاب سایز

از دیگر قابلیت های طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه ، امکان ارائه راهنمای سایزبندی در زمان خرید یک محصول می باشد. شما می توانید در یک جدول به صورت کاملا خلاصه و مفید اندازه های متناسب با هر سایز را درج نمایید. مثلا برای بلوز مدل ایکس قید نمایید که قد بلوز ، پهنای بلوز، قد آستین و .. برای هر گروه سنی چه اندازه است. این کار موجب می گردد تا مشتری بدون هیچگونه سردرگمی لباس مناسب کودک خود را خریداری نماید.

راهنمای تعیین سایز در سایت فروش لباس کودک

راهنمای تعیین سایز در سایت فروشگاهی پوشاک بچه گانه

 

استفاده از فیلترهای کاربردی در طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

فعال کردن فیلتر برای مشتریان یکی از بهترین روش ها جهت ساده تر کردن فرآیند خرید در زمان طراحی سایت اختصاصی است. فروشگاه لباس بچه گانه می تواند شامل صدها محصول در هر زیرمنو یا زیردسته باشد. در این صورت مشاهده همه محصولات و بازدید از همه صفحات برای رسیدن به محصول دلخواه دشوار است. با فیلترسازی به راحتی می توان مشتری را به سمت هدف خود سوق داد تا امکان یک خرید آسان فراهم گردد. این فیلترها می تواند با مرتب سازی محصولات براساس ویژگی های ذیل صورت پذیرد:

قیمت

جنس

رنگ

برند

طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

روش های پرداخت متنوع – طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

این روش ها شامل:

درگاه پرداخت مستقیم آنلاین

شما با اتصال سایت خود به یک یا چندین درگاه پرداخت آنلاین می توانید سرعت فروش خود را در هرساعتی از شبانه روز افزایش دهید.

پرداخت قسطی

شما در زمان طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه می توانید این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم سازید. بدین گونه مشتری پرداخت خود را در اقساط چندماهه انجام خواهد داد.

پرداخت در محل

اگر تمایل دارید که مشتریان شهر شما پرداخت خود را پس از تحویل محصول در محل انجام دهند، می توانید این قابلیت را در سایت خود به اجرا درآورید.

ارسال از طریق روش های مختلف – طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه

فروشگاه های آنلاین به چند طریق می توانند محصولات خود را برای مشتریان خود ارسال نمایند. این روش ها شامل ارسال توسط ملی، پیک، تیپاکس و … می باشد.

این قابلیت برای سایت فروشگاه لباس بچه گانه شما وجود دارد تا علاوه بر اطلاع رسانی نحوه ارسال، هزینه آن را نیز از مشتری خود دریافت نمایید. با تعریف یک عدد ثابت یا متغیر(براساس وزن محصول) هزینه ارسال در زمان تسویه حساب برای مشتری قابل رویت خواهد بود.

همچنین می توانید هزینه ارسال را به صورت گزینه ” پس کرایه ” تعیین کنید تا مشتری در زمان تحویل کالا، خود هزینه آن را پرداخت نماید.

پاسخ به سوالات مشتریان به صورت آنلاین 

پشتیبانی سریع از مشتریانی که در حال خرید از سایت فروشگاهی شما هستند، می تواند یک مزیت مهم به حساب آید. برای ارتباط با مشتری باید شماره تماس یا شماره ارتباطی با شبکه های اجتماعی خود نظیر واتس آپ، تلگرام، سروش و .. را در دسترس مشتری قرار دهید. بدین ترتیب در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید.

فروشگاه اینترنتی لباس بچه

فروش بیشتر با ارائه پیشنهادهای تخفیف به مشتریان

هدف از طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه ، فروش چند برابری محصولات نسبت به فروش حضوری می باشد. برای هموارتر کردن این مسیر می توانید به صورت دوره ای تخفیف های هیجان انگیزی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید.

تخفیف براساس درصد در مناسبت های خاص، خرید اول و … ، ارسال رایگان، تخفیف ویژه با داشتن کد تخفیف و ده ها پیشنهاد جذاب برای مشتریان خود سبب بازدید بیشتر از سایت شما و درنتیجه خرید بیشتر خواهد شد.

سهولت در خرید آنلاین با طراحی سایت فروشگاه لباس بچه گانه 

فرآیند خرید آنلاین باید در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل صورت پذیرد. در غیر اینصورت موجب ریزش مشتریان و عدم فروش موفق خواهد گردید. پشنهاد ما به شما به عنوان صاحب سایت، انتخاب ساده ترین شیوه عضویت مشتری در سایت می باشد. برای رسیدن به این هدف، کافیست فیلد عضویت در سایت تنها با ارائه شماره موبایل فعال گردد. همچنین قبل از اتصال به درگاه پرداخت، مشتری فقط گزینه های مهم همچون نام و نام خانوادگی و آدرس پستی را وارد نماید. فیلدهای اضافی می تواند از سرعت خرید آنلاین بکاهد و برای مشتری خوشایند نباشد.

طراحی سایت فروشگاهی خود را به تیم آراز بسپارید!

برای طراحی وب سایت حرفه ای فروشگاهی خود می توانید با شرکت داده پردازی « آراز سیستم » در ارتباط باشید. همکاران ما با توجه به سلیقه شما، تحویل به موقع سایت مطابق با زمان قید شده در قرارداد و پشتیبانی 24 ساعته، بهترین خدمات را ارائه می دهند.

برای مشاهده کلیه نمونه کارهای سایت فروش آنلاین به صفحه « نمونه طراحی سایت فروشگاهی » مراجعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *