آموزش

تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا متنی و ویدئویی با هوش مصنوعی fliki

تولید محتوا خود را به هوش مصنوعی fliki با خلاقیت و هنر ماوارئی اش بسپارید.

هوش مصنوعی fliki برای این کار تعبیه شده تا به شما کمک کند تنها با چند قدم ساده تولید محتوایی خلاقانه متنی یا ویدئویی داشته باشید.

میتوانید متن خود را به این هوش مصنوعی بدهید تا با توجه به متن شما ویدئویی خلاقانه بسازد، با صدایی جذاب متن شما را بازخوانی کند، زیرنویس بنویسد و به شما خروجی بدهد.

میتوانید از fliki  کمک بگیرید برای وب سایت خود تولید محتوا متنی هم داشته باشید.

اگر متنی ندارید فقط یک ایده در ذهن شماست نگران نباشید، تنها به fliki بگویید راجع به چه چیزی میخواهید تولید محتوا کنید. خودش همه کار را برای شما انجام خواهد داد.

کار کردن با fliki بسیار ساده است، آنقدر کاربر پسند طراحی شده که با هر علم و دانشی میتوانید به سادگی با آن کار کنید. جالب آن است در ابتدای ورود به سایت با ویدوئی کوتاه به شما آموزش کامل می‌دهد.

Fliki دائما در حال توسعه و پیشرفت است و به سرعت روند بهتر شدن آن را حس میکنید.
نسخه رایگان fliki کار شما را به اندازه کافی راه می اندازد ولی خبر خوب آنکه برای نسخه پیشرفته میتوانید به راحتی اقدام کنید.

 

تاریخچه fliki

شرکت Fliki AI در سال ۲۰۲۱ توسط یک تیم کوچک متخصصان هوش مصنوعی تاسیس شد.
هدف اصلی آنها ساخت پلتفرمی بود که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، امکان تولید محتوای صوتی و تصویری با کیفیت را به کاربران بدهد.

هدفشان این است که این فناوری را به گونه‌ای توسعه دهند که به هر شخصی براحتی، با سرعت و با کیفیت بالا بتواند محتوای صوتی و تصویری ایجاد کند. هوش مصنوعی فلیکی AI به تازگی تاسیس شده است، اما با توجه به سرعت رشد و بهبود این پلتفرم، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، فلیکی AI تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای صوتی و تصویری باشد.

 

آیا فلیکی AI از تکنولوژی های خاصی برای تولید محتوا استفاده می کند؟

بله، فلیکی AI از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی و بینایی ماشین برای تولید محتوای صوتی و تصویری استفاده می کند. این تکنولوژی ها به فلیکی AI اجازه می دهند تا به طور خودکار محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا ایجاد کرده و با توجه به داده های ورودی، محتوایی را تولید کند که بهترین نتیجه را برای کاربران و مخاطبان فراهم می کند. همچنین، فلیکی AI از روش هایی مانند شبکه های عصبی عمیق، شبکه های مولد و تبدیل مبتنی بر توجه استفاده می کند تا بهبود کیفیت و دقت تولید محتوا را بهبود بخشد.

 

استفاده از هوش مصنوعی fliki

ابتدا با استفاده این لینک وارد سایت fliki شوید، بعد از ورود با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

برای ثبت نام میتوانید از سمت چپ یکی از با استفاده از اکانت گوگل، فیسبوک، لیکدین یا هر ایمیل دیگری وارد سایت شوید و بعد از ورود همان ابتدا یک ویدئو برای شما پخش خواهد شد که کامل آموزش تولید محتوا را به شما خواهد داد.
بعد از مشاهده ویدئو با صفحه زیر مواجه خواهید شد که در ستون سمت چپ لیستی از محتواهایی که برای شما ساخته است را به شما نشان خواهد داد.

با کلیک روی گزینه New file میتوانید پروژه جدیدی بسازید. بعد از کلیک روی این دکمه با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

در بخش بالایی انتخاب کنید که منبع اطلاعات برای ساخت ویدئو از کجا باشد.
Idea : اگر فقط یه ایده ذهنی دارید برای تولید محتوا دارید فقط کافی است آن را در بخش Idea Prompt بنویسید.

Blog : اگر از روی یک مقاله آماده که قبلا تهیه کرده‌اید یا از سایتی کپی نموده اید قصد تولید مقاله دارید این گزینه را انتخاب نمایید.

PPT : اگر یک فایل ارائه پاور پوینت دارید به راحتی با انتخاب این گزینه میتوانید و دادن آدرس فایل خود میتوانید ویدئویی خلاقانه داشته باشید.

Tweet: جالب این است که بدانید و با داشتن  یک توییت از توییتر میتوانید تولید محتوا ویدئویی داشته باشید.

Product: با این گزینه به راحتی از یک محصول یک ویدئو جنجالی و زیبا بسازید. و در سایت فروشگاهی خود از آن استفاده کنید

 

توجه کنید که در نسخه رایگان بیشتر از یک دقیقه ویدئو نمیتوانید بسازید

پیشنهاد میکنم از گزینه ART AI برای تولید محتوا استفاده کنید، با انتخاب این گزینه از شما خواهد پرسید که چه نوع ویدئویی میخواهید تولید کنید، به صورت سینمایی باشد، اوریگامی، نئون، دیجیتال، 3 بعدی و ده‌ها انتخاب دیگر که ویدئو شما را بسیار جذابتر خواهد کرد.

 

بعد از انتخاب تنظیمات اولیه، خلاقیت، تولید ویدئو و زیر نویس کردن آن را به fliki بسپارید و فقط بر روی گزینه دانلود کلیک کنید تا ویدئو خود را در کیفیت های متفاوت دانلود کنید.

قطعا میدانید محتوا خوب تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت و به آن کمک بسزایی می کند.

 

با آراز سیستم بروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *