طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

خرید کفش و کتونی از طریق فروشگاه های آنلاین در سال های اخیر متداول شده است. هم اکنون فروش کتونی های برند خارجی از طریق آنلاین شاپ ها افرایش یافته است. اگر شما هم صاحب کسب و کار در این حوزه هستید، داشتن یک وب سایت به روز جهت فروش بالاتر حائز اهمیت است. اگر علاقمند هستید تا با مزیت های طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

عملکرد اصلی یک وب سایت فروشگاهی، فروش کالا در هر ساعت از شبانه روز می باشد. مشتریان شما از سراسر جهان می توانند از وب سایت شما بازدید نمایند و بدین ترتیب می توانید تجارت خود را گسترش دهید.

قابلیت های یک سایت فروشگاه فروش کفش و کتونی 

از مهم ترین قابلیت های طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

دسته بندی کالا

شما می توانید محصولات خود را براساس چندین ویژگی در دسته بندی های مجزا در سایت بارگذاری نمایید. این ویژگی ها عبارتند از:

1- براساس برند کفش و کتونی

2- براساس جنسیت (کفش زنانه ، کفش مردانه، بچه گانه)

3- براساس نوع کاربرد (کفش رسمی، اسپرت، ورزشی و …)

تبلیغات بنری در طراحی سایت داینامیک

شما می توانید تبلیغات خود را به صورت بنر (به شکل عکس یا ویدئو) در صفحه اصلی سایت قرار دهید. بدین ترتیب در بازه های زمانی و موقعیت های مختلف می توانید آفرها، پیشنهادهای ویژه و یا مواردی را که قصد اطلاع رسانی آن را به مشتریان خود دارید، در معرض دید کاربران قرار دهید.

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

تبلیغات پیامکی

با فعال سازی سامانه پنل پیامکی سایت خود به راحتی می توانید در بازه های زمانی دلخواه، به مشتریانی که قبلاً از سایت شما خرید کرده اند و شماره همراه آن ها در سایت ثبت شده است، پیامک با موضوعات مختلف ارسال نمایید. این پیامک می تواند مشتریان شما را از آفرهای ویژه نظیر کد تخفیف، ارسال رایگان ، تخفیف های پلکانی درصدی و … در روز تولد، اعیاد و مناسبت ها مطلع سازد.

راهنمای اندازه و سایز در طراحی سایت اختصاصی 

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتری در زمان خرید کالای اینترنتی همچون کفش و کتونی ، اطمینان از اندازه و سایز مناسب آن است. از قابلیت های طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی ، جانمایی ” راهنمای سایز ” در بخش محصولات می باشد. بدین ترتیب شما برای هر محصول می توانید اندازه پهنا، طول کف و .. را براساس سانتی متر برای هر سایز مشخص نمایید. بدین شیوه مشتری با خیالی آسوده محصول موردنظر را خریداری خواهد نمود.

راهنمای سایز در فروشگاه اینترنتی کفش

جستجو براساس فیلترهای موجود در سایت

اگر هر دسته بندی شامل محصولات زیادی می باشد، باید از فیلترها برای هموارتر نمودن مسیر خرید مشتری استفاده شود. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، برای دسته بندی کفش کالج ، چندین فیلتر با ویژگی های مختلف قرار داده شده است تا مشتری سریع تر به محصول موردنظر خود برسد.

این فیلترها شامل موارد ذیل می باشد:

  • فیلتر براساس قیمت
  • براساس سایز
  • موجوی کالا
  • رنگ
  • و …

لذا مشتری می تواند بازه قیمت موردنظر، رنگ و سایز دقیق موردنظر خود را انتخاب نماید و در میان محصولات نمایش داده شده، مدل دلخواه را خریداری کند.

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

صفحه ارتباط با فروشگاه

صفحه تماس با ما و درباره با ما، دو صفحه مهم در سایت شما هستند که هویت فروشگاه تان را به نمایش می گذارند. در این صفحات بهتر است اطلاعات کاملی از آدرس، شماره تماس و لوکیشن فروشگاه در دسترس کاربر قرار گیرد.

پشتیبانی آنلاین در طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی

در حال حاضر بهترین شیوه برای پشتیبانی سریع از مشتریان ، اتصال سایت به شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ، تلگرام، سروش، ایتا و … می باشد. بدین ترتیب مشتری می تواند سوال یا ابهام خود را درباره محصول با شما مطرح سازد و سریع تر به نتیجه رسد.

اعتمادسازی میان صاحب کسب و کار و مشتری

در گذشته خرید از یک وب سایت اینترنتی به نوعی یک ریسک محسوب می شد و مشتری از ارسال محصول اطمینان کافی نداشت. در حال حاضر به لطف همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک این مشکل برطرف شده است و اعتبار صاحبان کسب و کار آنلاین، توسط این مجموعه تایید می گردد.

این مرکز که تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، با صدور مجوز برای افرادی که قصد تاسیس فروشگاه آنلاین را دارند، مسیر فروش را هموار می سازد. این مجوز تحت عنوان « ای نماد » یا « نماد اعتماد الکترونیک » است که در بخش پاورقی یا فوتر سایت به نمایش درمی آید.

نماد اعتماد الکترونیک

پرداخت هزینه کالا به صورت آنلاین و ایمن

درگاه های بانکی پرداخت آنلاین برای تبادل آسان پول میان مشتری و فروشنده طراحی شده اند. بدین ترتیب مشتری با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود به سادگی می تواند مبلغ خرید + هزینه ارسال را پرداخت نماید. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی می توانید یک یا چند درگاه پرداخت بانکی را بر روی سایت خود فعال نمایید.

همچنین می توانید شیوه پرداخت را به صورت اقساطی انتخاب نمایید و یا این امکان را برای مشتری فراهم آورید تا در زمان تحویل کالا هزینه را پرداخت کند.

طراحی سایت فروشگاه کفش و کتونی با پشتیبانی یکساله رایگان

طراحی سایت فروشگاهی شما عزیزان براساس جدیدترین متدهای روز صورت می پذیرد. طراحان حرفه ای مجموعه « آراز سیستم » با دانش فنی به روز خود، کاربردی ترین امکانات و قابلیت ها را برای فروش سریع و آسان محصولات شما ارائه خواهند داد. پشتیبانی 24 ساعته از سایت، از مهم ترین ویژگی های این مجموعه در میان رقبا به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *