طراحی سایت

اقدامات لازم برای طراحی سایت

اقدامات لازم برای طراحی سایت

در حال حاضر تقریباً تمام صاحبان مشاغل میدانند که سایت چیست و طراحی سایت چه اهمیتی دارد و چگونه یک سایت میتواند باعث افزایش مشتری و در نتیجه کسب درآمد بالا شود. اما از اقدامات لازم برای طراحی سایت اطلاعات چندانی ندارند و نمی دانند از کجا باید شروع کنند. ما در این مقاله سعی داریم نکاتی را مطرح کنیم که قطعاً میتواند کمک بسیاری بکند. پس با ما همراه باشید.

مجموعه اقدامات لازم برای طراحی سایت

هدف از طراحی سایت

قبل از هر چیزی باید هدف مشخص شود. ما باید قبل از هر اقدامی تصمیم بگیریم که میخواهیم به کمک سایت خدمات و محصولات خود را صرفاً معرفی کنیم یا قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی داریم و میخواهیم سایتمان به درگاه بانکی معتبر متصل باشد.

اگر فقط میخواهیم خدمات خود و یا محصولاتمان را به مشتریان معرفی کنیم  بهترین گزینه استفاده از طراحی سایت داینامیک یا همان طراحی سایت شرکتی است.

در نقطه مقابل اگر هدف ما از طراحی سایت فروش محصول بصورت آنلاین و شبانه روزی است باید طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب کنیم.

تهییه لیستی از امکانات مورد نظر

طبیعی است که ما امکانات دلخواه خودمان را در سایتی که قصد طراحی ان را داریم پیاده سازی کنیم. پس یکی از اقدامات لازم برای طراحی سایت این است که بدانیم چه میخواهیم. برای انجام این کار میتوانیم در سایت های همکار و یا مشابه گشتی بزنیم و نکات مثبت را یادداشت کنیم. حتی میتوان مواردی که حتماً تاکید داریم که در سایت نباشد را هم لیست کنیم. اگر زمان برای اینکار نداریم هم میتوانیم از مشاوره خوب کارشناسان این امر استفاده کنیم.

اگر میخواهید از مشاوره رایگان کارشناسان آراز سیستم بهرمند شوید کافیست با ما در ارتباط باشید.

شناخت انواع روش های طراحی سایت

1-طراحی سایت کد نویسی

در این روش تمام بخش های سایت بصورت جز به جز برای شما کد نویسی خواهد شد و عملاً میتوانیم بگوییم که هیچ محدودیتی هم نخواهید داشت. اما در نظر داشته باشد در روش طراحی سایت کد نویسی ، به دلیل آنکه از هسته سایت گرفته تا ظاهر سایت میبایست کد نویسی شود هزینه اجرا طبیعتاً بالا خواهد بود.

2-طراحی سایت با CMS

چندین شرکت بین المللی هستند که به صورت لایه باز هسته سایت را در سطح دنیا منتشر میکنند و شرکت های طراح سایت با استفاده از این قالب ها اقدام به آماده سازی سایت میکنند. در این روش قیمت طراحی سایت بصورت چشمگیری کاهش پیدا میکند.

یکی از متداول ترین و مطرح ترین برند ها در این حوزه ، طراحی سایت وردپرس میباشد.که به کمک آن میتوانید به راحتی اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید

3-استفاده از سایت سازها

روش دیگری برای آماده سازی سایت ها هست که شما مشخصات پایه را به سامانه میدهید و بین چند طرح از پیش آماده شده یک مورد را انتخاب می کنید (با حق سفارشی سازی محدود) و در نهایت یک سایت آماده در کمتر از چند دقیقه به شما تحویل میدهد!!! به نظر شما سایتی که در چند دقیقه آماده میشود چه امکاناتی را به شما خواهد داد؟

با توجه به موارد فوق درمی یابیم که از مهمترین اقدامات لازم برای طراحی سایت شناخت کامل روش آماده سازی آن است.

انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر

در بازار رقابتی کنونی و میان حجم بالای تبلیغات یافتن هدف بسیار سخت شده است. برای داشتن انتخاب مطمئن باید بررسی کرد و موارد مختلف را در نظر داشت.

مدت زمان فعالیت به شکل رسمی ، تعداد مشتریان ، کیفیت نمونه کارها و خدمات قابل ارائه از جمله مواردی است که میتواند شما را در انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر کمک کند.

اقدامات لازم برای طراحی سایت

آگاهی از چشم انداز سایت یکی از مهمترین اقدامات لازم برای طراحی سایت است

حتماً از مشاور خود بخواهید دورنمایی از نحوه جذب مخاطب به شما بدهد. این که چطور به صفحه اول گوگل برسیم و اگر رسیدیم چطور سایت را مدیریت کنیم. موارد و خطرهای احتمالی را بررسی کنید و با دانش کامل قدم بردارید.

به عنوان مثال : برای داشتن یک سایت فروشگاهی شما نیاز دارید که نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید. پس باید بررسی کنید که آیا شرایط اخذ نماد اعتماد را دارید یا خیر و …

کلام آخر

اگر با مطالعه این مقاله همچنان ابهاماتی در شناخت اقدامات لازم برای طراحی سایت دارید میتوانید با ما در ارتباط باشید. بزرگترین آرمان آراز سیستم داشتن فضای رقابتی سالم و عادلانه است. در نتیجه همکاران ما در تلاشند با رعایت انصاف بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *