سئو

افزایش رتبه وب سایت

افزایش رتبه وب سایت

اگر به تازگی اقدامات طراحی سایت خود را انجام داده اید و یا مدتهاست که سایت دارید و تا بحال هیچ مشتری ای از طریق وب سایت جذب نکرده اید و به فکر افزایش رتبه وب سایت در گوگل افتاده اید مطالعه این مقاله را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم.

افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو

اول از همه پیشنهاد میکنیم با مفهوم سئو آشنا شوید . سئو یا همان seo (Search Engine Optimization)  مجموعه قوانینی است که برای بهینه سازی نتایج جستجو در موتورهای جستجوگر استفاده میشود.

شما میتوانید برای اینکه بیشتر با قوانین سئو آشنا شوید از طریق کلیک بر روی لینک زیر مستقیماً ازخود گوگل این قوانین را مطالعه کنید:

مشاهده قوانین سئو در سایت گوگل

همواره به خاطر داشته باشید که برای افزایش رتبه سایت باید صبر داشته باشید و این امر کار یک هفته و یک ماه نیست. تنها کاری که باید بکنید به نکات سئو مسلط باشید و با صبر و حوصله تمام امور را انجام دهید. قول میدهیم موفقیت شما خارج از دسترس نیست!

نکاتی برای افزایش رتبه سایت

1-بروز باشید

همواره تلاش کنید با قوانین بروز در حوزه سئو همراه باشید و سعی کنید وب سایتتان از تکنولوژی روز دنیا بهرمند باشید. به عنوان مثال داشتن وب سایت ریسپانسیو یکی از نکات مهم سئو است واین یعنی کسی که سایتش را 7 یا 8 سال پیش طراحی کرده و آن زمان این موضوع مطرح نبوده الان باید بفکر بازسازی سایت باشد.

2- استفاده از مطالب کپی ممنوع

اگر واقعاً افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجوگر برایتان مهم است استفاده از مقالات دیگر سایت ها را فراموش کنید و بفکر تولید محتوا باشید. 

ما هم میدانیم این کار هم سختی های خود را دارد هم زمانبر است و همیشه مدیران و صاحبان کسب و کار مشکل زمانی دارند. اما وقتی بدانیم با رسیدن به صفحه اول گوگل چه تأثیری در فروش و جذب مشتری خواهیم داشت قطعاً از آن به سادگی نخواهیم گذشت.

افزایش رتبه سایت

3- متن ، عکس ، ویدئو

حتماً از هر سه عنصر عنوان شده استفاده کنید. نیازهای مخاطبان خود را در نظر بگیرید . برای درک بهتر خدمات یا کارایی محصول شما نیاز به توضیحات دارند پس از متن استفاده کنید . برای درک بهتر نیاز به عکس های محصول و یا نمونه کارهای شما دارند. استفاده از فیلم های آموزشی یا راهنما میتواند مخاطبینی وفادار برای شما جذب کند.

4- انکر تکست

برای لینک بیلدینگ مناسب و ساخت ساختاز منظم از استفاده از انکر تکست را فراموش نکنید.

5- تگ آلت

برای درک بهتر موتورهای جستجوگر و ربات های خزنده تگ آلت میتواند کمک بسیاری برای افزایش رتبه وب سایت در قسمت جستجوی تصاویر به شما بکند.

6-اصول مقاله نویسی فراموش نشود!

شما میخواهید از طریق رعایت قوانین سئو به رتبه بندی ها بالا برسید ، پس از قوانین نوشتن مقاله و رعایت آنها غافل نشوید.

7-کاربران را فراموش نکنید

یکی از مشکلات عمده برخی سایت ها عدم توجه به کاربران و مخاطبان آنهاست و همیشه تلاش دارند تا فقط اصول سئو را رعایت کنند حتی به بهای غیر قابل فهم بودن برای مخاطبین!

گوگل بارها به این موضوع اشاره داشته است که شما باید محتوای خود را برای درک مخاطبین مهیا کنید و این وظیفه ما (موتورهای جستجوگر) است که درک درستی از مقالات شما داشته باشیم.

طراحی سایت منطبق با اصول سئو

تاکید میکنیم که امور ساخت سایت خود را به شرکتی بسپارید که با مسائل بهینه سازی سایت و افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو کار را انجام دهند.

شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه و داشتن نمونه کارطراحی سایت متفاوت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای بهرمندی از مشاوره رایگان و طرح سوالات با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *