آراز سیستم

طراحی وب سایت اختصاصی

داشتن یک طراحی وب سایت اختصاصی متناسب با نوع فعالیت هر کسب و کار یکی از اولویت های مدیران می باشد. طراحی سایت و محتوای داخل آن نشان دهنده شخصیت ، دانش و میزان تعهد شماست. یک سایت میتواند بدون محدودیت در زمان و مکان محصول و یا خدمات شما را به بهترین نحو ممکن به سراسر جهان معرفی کند.

خلاقیت در طراحی
تحویل سریع
بدون پنل مدیریت

طراحی سایت استاتیک

اگر به دنبال یک سایت ساده ، سبک ، ارزان اما محدود (پنل مدیریت نداردهستید ، ما وب سایت استاتیک را پیشنهاد میکنیم. طراحی سایت استاتیک را عمدتاً ، افرادی انتخاب میکنند که صرفاً بخواهند یک وب سایت داشته باشند اما برایشان مهم نیست که به صفحه اول گوگل برسند و از این طریق مشتری جدید جذب کنند و در نهایت منجر به کسب درآمد شود.

سایت شرکتی

طراحی سایت داینامیک

اگر یک سایت کامل ، قدرتمند ، بدون محدودیت در تعداد صفحات ، دارای پنل مدیریت فارسی ، ریسپانسیو (مناسب برای تلفن همراه ، تبلت) می خواهید، سایت داینامیک بهترین گزینه است. در زمان تحویل طراحی سایت داینامیک نحوه مدیریت وب سایت به شما آموزش داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود که حدود 80 درصد محتوای سایت را ویرایش نمایید.

فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی

اگر قصد فروش اینترنتی محصولات خود را دارید پیشنهاد ما طراحی سایت فروشگاهی است.شما میتوانید نامحدود دسته بندی محصولات  و محصول ایجاد کنید ، تعداد موجود در انبار و قیمت محصول را مشخص کنید وبا خیالی آسوده فروش داشته باشید. حتی میتوانید در مناسبت های متفاوت کوپن تخفیف و فروش ویژه ایجاد کنید تا مشتریان ترغیب به خرید شوند.

مزایا طراحی سایت در آراز سیستم

طراحی اختصاصی
طراحی متناسب با انواع نمایشگر
صفحات نامحدود
پشتیبانی شبانه روزی
تحویل به موقع
امنیت بالا
کاربری آسان
مشتریان راضی متعدد

اهمیت طراحی سایت

افزایش چشمگیر وب سایت ها و جستجو در اینترنت

با توجه به فراگیر شدن اینترنت در سطح جهان و سهولت در دسترسی به آن و افزایش علاقمندی به استفاده از خدمات یا محصولات وب سایت ها توسط مردم، رشد چشمگیر طراحی وب سایت را در پنج سال گذشته شاهد بوده ایم.

 آیا شما میتوانید 24 ساعت روز ، هفت روز هفته و 365 روز سال را بدون هیچ استراحتی مشغول معرفی محصولات و خدمات خود باشید؟

آیا شما میتوانید بصورت همزمان در سراسر نقاط کشور حضور داشته باشید؟ و یا برای رسیدن به این هدف نیاز به چه تعداد کارشناس فروش دارید؟

برای معرفی شرکت و موسسه خود به شرکت های خارجی صرفاً یک کارت ویزیت یا رزومه چاپی ارائه خواهید داد؟

پاسخ این سوالات و ده ها سوال دیگر ، همه دلایلی است که به شما ثابت خواهد کرد تا راه اندازی سایت خود را همین حالا شروع کنید.

آمار در یک نگاه
516878000
استفاده کنندگان از اینترنت
2
ساعت در شبانه روز
40
درصد مخاطب از قاره آسیا
40
درصد بازدید توسط تلفن هوشمند در 2021
7499000
انتشار مقاله در هر روز
5599999801
جستجو توسط گوگل در هر روز
20
درصد سایت های طراحی شده به کمک وردپرس
1
تریلیون دلار خرید اینترنتی در 2021
30
درصد سهم فروش آنلاین سایت آمازون

مراحل طراحی سایت اختصاصی