طراحی سایت

طراحی سایت سالن زیبایی با جدیدترین متدهای روز

طراحی سایت سالن زیبایی

اگر شما صاحب یک سالن زیبایی مدرن هستید و برای رونق بیشتر کسب و کار خود آماده اید تا یک وب سایت اختصاصی داشته باشید، تا پایان این مطلب همراه ما شوید. با طراحی سایت اختصاصی به سادگی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز خدمات خود را به نمایش بگذارید. داشتن یک وب سایت به روز می تواند در جذب مشتریان جدیدی که به دنبال خدمات زیبایی آنلاین هستند، یک فرصت حیاتی برای رشد مجموعه شما به حساب آید. طراحی سایت سالن زیبایی براساس دانش فنی روز می تواند به ارتقا و رشد بهتر نام و برند شما در این حوزه کمک شایانی نماید.

طراحی سایت سالن زیبایی

برای موفقیت در بین رقبا و جذب مشتریان بیشتر ، طراحی وب سایت حرفه ای از کلیدی ترین برنامه ریزی های شما پس از احداث سالن زیبایی و یا آرایشگاه به شمار می رود. احداث یک وب سایت، تاثیر ماندگاری برای جذب مشتری در طولانی مدت خواهد داشت.

سایت سالن زیبایی چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی سایت براساس المان های روز می تواند بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. این قابلیت ها شامل موارد ذیل می باشد:

نمایش خدمات مختلف

امکان ایجاد دسته بندی های مختلف جهت ارائه خدمات شما، کاملاً میسر می باشد. به طور مثال برای یک سالن زیبایی که فعالیت متمرکز بر روی خدمات ناخن دارد، می توان چندین دسته بندی به صورت ذیل تعریف کرد:

1- کاشت و ترمیم پلی ژل
2- کاشت و ترمیم بیلدرژل
3- کاشت و ترمیم پودر
4- کاشت و ترمیم لمینت
5- کاور پودر
6- مانیکور و پدیکور
و …

همچنین برای یک سالن زیبایی که ارائه دهنده چندین خدمات می باشد، می توان دسته بندی های مختلفی را تعریف نمود. بدین ترتیب در هر دسته می توان تصاویر و توضیحات مربوط به آن خدمات را به نمایش درآورد.

نمایش نمونه کار

یکی از بهترین دلایل ماندگاری یک سالن زیبایی با سابقه ، نمونه کارهای آن مجموعه است. نمایش نمونه کار بصورت قبل و بعد میتواند توانایی شما را با جزئیات به مشتریان نمایش دهد و بهترین راه برای جذب مشتری!

فروش دوره های آموزشی

در یک سایت حرفه ای ،  امکان فروش دوره های آموزشی زیبایی نظیر آموزش کراتین، آموزش کوتاهی مو و … وجود دارد. فروش دوره های آموزشی می تواند از طریق ذیل انجام شود:

1- امکان ارسال لینک ویدئوی آموزشی از طریق پیامک یا کانال تلگرام پس از پرداخت هزینه از سوی مشتری

2- امکان مشاهده ویدئوی آموزشی در سایت پس از خرید از سوی مشتری (ارائه مباحث در چندین فصل آموزشی)

3- ارسال فیلم بصورت قفل گذاری شده و نمایش فقط در یک دستگاه به کمک نرم افزار spot player (برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.)

فروش محصولات – آرایشی بهداشتی

بعضی از سالن های زیبایی اقدام به فروش برخی از محصولات آرایشی بهداشتی می نمایند. در این حالت می توانید نحوه پرداخت را تعریف کنید. به طور مثال:

1- پرداخت مستقیم الکترونیکی
2- پرداخت اقساطی
3- پرداخت حضوری در محل (یه صورت نقدی)

همچنین امکان تعریف هزینه ارسال از سوی صاحب سایت وجود دارد. مثلاً می توان هزینه ارسال با پست پیشتاز، تیپاکس و یا پیک در تهران و شهرستان را تعیین نمود. این مبلغ به هزینه محصول انتخابی اضافه می گردد.

قابلیت رزرو نوبت آنلاین 

تعیین نوبت برای هریک از خدمات آرایشی و زیبایی به صورت آنلاین، عالی ترین روش برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود می باشد. حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که هرچه گزینه های در دسترس کاربر در سایت شما بیشتر باشد، احتمال افزایش جذب مشتری نیز بالاتر می رود. قابلیت رزرو آنلاین امکان تعیین نوبت را با چند کلیک ساده در کمترین زمان فراهم می سازد. در این حالت نیازی نیست تا مشتری با مراجعه حضوری یا تلفنی، زمان نوبت خود را تعیین نماید.

قابلیت ریسپانسیو در زمان طراحی سایت سالن زیبایی 

در حال حاضر تلفن های هوشمند نقش پر رنگی در زندگی روزمره انسان ها ایفا میکند. در نتیجه میزان وبگردی با موبایل چندین برابر بیشتر از نسخه های رایانه میباشد. پس باید طراحی سایت سالن زیبایی شما با دقت زیاد بصورت ریسپانسیو طراحی شود. این بدان معناست که وب سایت شما در نسخه دسکتاپ، گوشی های هوشمند و تبلت باید به درستی نمایش داده شود. چیدمان المان ها با توجه به ابعاد نمایشگر متغیر خواهد بود بطوریکه مخاطب بتواند براحتی تمام متون و تصویر های وبسایت را بدون نیاز به بزرگنمایی یا کوچکنمایی مشاهده کند.

امکان ارتباط از طریق سایر شبکه های اجتماعی

شما می توانید با مشتریان خود که از طریق سایت با خدمات شما آشنا شده اند، از طریق سایر شبکه های اجتماعی نیز در ارتباط باشید. کلیه راه های ارتباطی خود را می توانید در سایت به اشتراک بگذارید و با پشتیبانی سریع آنلاین بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

امکان ارسال پیامک به مشتری در زمان تخفیف ها، آفرها و پیشنهادات ویژه برای هریک از خدمات

ارتباط با مشتری در زمان های مختلف نظیر آفرها، پیشنهادات ویژه، تخفیف های مناسبتی و .. می تواند یکی از عوامل اصلی افزایش میزان فروش به شمار رود. صاحبان سایت با فعال نمودن پنل پیامکی برای سایت خود، می توانند در زمان های مختلف برای شماره همراه مشتریان خود، پیام ارسال نمایند. این پیام می تواند حاوی متن دلخواه از سوی صاحب سایت در خصوص ارائه خدمات باشد. (مثلا تخفیف 20 درصدی در روز تولد و …)

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه 

شرکت داده پردازی « آراز سیستم » با اجرای بیش از صد پروژه طراحی سایت فروشگاهی ارائه دهنده کامل ترین و جدیدترین خدمات طراحی و پشتیبانی می باشد. جهت دریافت خدمات و تعرفه طراحی سایت سالن زیبایی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. پشتیبانی 24 ساعته از سایت شما نشانه میزان تعهد ما به فعالیت حرفه ای در این حوزه می باشد.

بازاریابی شما با طراحی یک وب سایت اختصاصی گسترده تر خواهد شد!

برای مشاهده سایر نمونه کارها به صفحه « نمونه طراحی سایت فروشگاهی » مراجعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *