آموزش مدیریت سایت

آموزش مدیریت سفارشات ووکامرس

مدیریت سفارشات ووکامرس

هر فروشگاه اینترنتی که روزانه ده ها سفارش جدید دارد میبایست پردازش ها متنوعی را روی سفارشات انجام دهد. یکی از دغدغه های اپراتور های هر سایت فروشگاهی آموزش کامل و جامع نحوه مدیریت سفارشات ووکامرس است. ما هم تلاش کرده ایم با تهییه ویدیو های آموزشی مناسب ، کوتاه و هدفمند بتوانیم خیال شما عزیزان را راحت کنیم.

انواع وضعیت در سفارشات:

در انتظار پرداخت

در صورتی که مشتری محصول مورد نظر خودش را به سبد خرید اضافه کرده باشد اما وارد فرآیند پرداخت نشود سفارش ثبت شده در وضعیت در انتظار پرداخت  باقی می ماند.

در صورتی که بیش از 60 دقیقه اقدام به پرداخت نکند وضعیت به لغو شده بصورت اتوماتیک تبدیل میشود. لازم به یادآوری است که میتواند عدد 60 را به هر عدد دیگری تغییر داد.

درحال انجام

زمانی که مراحل سفارش و پرداخت توسط مشتری تکمیل میشود وضعیت سفارش درحال انجام خواهد بود. سفارش در حال انجام یعنی پرداخت کامل بوده و حال نوبت شما است که سفارش مورد نظر را پردازش کنید.

در حال پردازش

زمانی که تعداد سفارشات روزانه زیاد باشد مدیریت هم سخت تر میشود. برای اینکه متوجه بشویم کدام سفارشات را پردازش و تحویل انبار داری داده ایم و کدام سفارشات جدید هستند ، میتوانیم سفارشات جدید را پس از ثبت و پردازش به درحال پردازش تغییر وضعیت دهیم.

تکمیل شده

اگر سفارش در حال پردازشی را تکمیل و تحویل پست داده اید میتوانید به تکمیل شده تغییر وضعیت دهید تا در آینده با مشکل روبرو نشوید.

 

اگر همچنان بعد از مشاهده ویدیو های فوق ابهام یا سوالی دارید ، نگران نباشید کارشناسان آراز سیستم پاسخگوی شما هستند. طراحی سایت فروشگاهی خود را به آراز سیستم بسپارید و با خیال راحت بفکر تامین محصولات خود باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *