تبلیغات در گوگل, سئو

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل

در این مقاله قصد داریم به مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل بپردازیم و با مزایای هر کدام آشنا شویم پس با ما همراه باشید:

سئو چیست؟

سئو به مجموعه قوانینی گفته میشود که به منظور بهینه سازی وب سایت ها برای رسیدن به رتبه اول نتایج جستجو در موتوهای جستجوگر وضع شده است . صادقانه باید بگوییم انجام فرآیند سئو کاری طاقت فرسا و نیازمند صبر و تلاش بسیار است. اگر طراحی سایت شما به کمک وردپرس انجام شده است پیشنهاد میکنیم برای انجام سئو ، مقاله آموزش سئو سایت های وردپرسی را حتماً مطالعه کنید.

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات گوگلی سرویسی است که از گوگل ارائه میشود تحت عنوان Google Adwords . به کمک این سرویس و با پرداخت هزینه شما میتوانید وب سایت خود را در کمترین زمان ممکن به صفحه اول گوگل برسانید اما بصورت موقت و تنها تا زمان داشتن موجودی در اکانت خود!

اکیداً توصیه میکنیم تبلیغات در گوگل را با بازدید غیر واقعی (سئو کلاه سیاه) اشتباه نگیرید.

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل : از نظر زمان دستیابی به رتبه اول گوگل

سئو یا همان بهینه سازی سایت به زبان ساده همان تلاش برای رسیدن به رتبه اول گوگل است به روش منتطقی و قانونی!! و در اصل یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن در حوزه اینترنتی است.

سرمایه گذاریی که در بلند مدت نتایج شگفت انگیزی برای صاحبان سایت ها خواهد داشت.

اما در نقطه مقابل تبلیغات در گوگل سرویسی قانونی با پشتیبانی خود گوگل است که میتواند بازدیدکنندگانی بالقوه در زمان کم برای وب سایت شما به ارمغان آورد.

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل : از نظر جایگاه در رتبه بندی گوگل

اگر قصد مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل و بررسی قرارگیری جایگاه هرکدام در گوگل را دارید بدانید که تبلیغات در گوگلی ها در جایگاه بالاتری نسبت به سایت هایی دارند که بصورت ارگانیک  در نمایش های گوگل دیده میشوند ، اما نه همیشه.
تجارب ما در حوزه تبلیغ در گوگل نشان میدهد که گوگل به منظور رعایت انصاف و احترام به وبسایت هایی که بصورت طبیعی سئو انجام داده اند بصورت تصادفی تبلیغاتی ها را در انتهای صفحه نتایج نشان میدهد. اما بیایید از حق نگذریم که نمایش سایت هایی که پول به گوگل پرداخت کرده اند سود بیشتری دارند.

تفاوت سئو و تبلیغات گوگل

اگر بخواهیم به تفوت سئو و تبلیغات گوگل بپردازیم تصویر زیر گویا و نشان دهنده کامل تقاوت های این دو است.

مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل

کدام را انتخاب کنیم؟ سئو یا تبلیغات گوگل

بدون شک انتخاب همزمان سئو و تبلیغات گوگلی میتواند تاثیر بالا در مدت زمان کم در کسب و کار و تجارت شما داشته باشد اما چون هدف از این مقاله مقایسه سئو و تبلیغات در گوگل میباشد این شما هستید که باید انتخاب کنید.
برای انتخاب بهتر اول باید استراتژی و برنامه و خواسته های خودتان را از وبسایت مشخص کنید. در چه بازه رمانی میخواهید به رتبه یک گوگل برسید؟ چقدر بودجه برای وبسایت خود در نطر گرفته اید؟ چه تعداد رقیب دارید؟  و ده ها سوال دیگر که جواب دادن به این سوالات میتواند براب انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کند. اگر نیاز به مشاوره دارید آراز سیستم آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *