طراحی سایت

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

شاید شما هم جزو کسانی باشید که علاقمند به طراحی سایت وردپرس هستند. پیشنهاد میکنیم این مقاله را حتماً مطالعه بفرمایید.

وردپرس چیست ؟

وردپرس (wordpress)  یکی از محبوب ترین cms  های دنیا به حساب می آید. وردپرس در ایران هم طرفداران بسیاری دارد و تقریباً میشود گفت اکثر شرکت های طراحی سایت از این سیستم مدیریت محتوا استقاده میکنند و به دلایل زیادی علاقمندان به وردپرس هم بسیار هستند.

<< مشاهده وب سایت رسمی وردپرس >>

چرا وردپرس

1- open source  بودن : یکی از مزایای تمام cms  ها باز بودن کد های آن است و وردپرس هم از قضیه مستثنی نیست . این یعنی شما متوانید حداکثر تغییرات را در وبسایت خود انجام دهید.

2-همگام با تکنولوژی روز دنیا : از دیگر مزایای وردپرس میتوان بروز بودن آن با تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد این مطلب بدین معنی است که اگر  میخواهید طراحی سایت به کمک وردپرس انجام دهید خیالتان راحت . چرا که هم از بابت امنیت خیالتان راحت است هم بهرمند هستید از تکنولوژی بالا

3- سئو پذیری بالا : قطعاً الان که این مقاله را مطالعه میکنید میدانید که سئو چیست؟ (پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به سئو را مطالعه کنید: مشاهده) باید بگوییم که وردپرس یکی از محبوب ترین cms  ها در بین سئو کاران است و اگر آموزش های لازم را ببینید براحتی میتوانید در این امر پیشتاز باشید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را حتماً بخوانید: آموزش سئو وردپرس

طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس

حالا که با وردپرس و مزایای آن آشنا شدید لازم است که بگوییم

طراحی سایت وردپرس جزو ارزانترین روش های طراحی سایت است

زیرا یک طراح سایت عمده زمان خود را برای آماده سازی ظاهر و امور فنی مربوط به ظاهر سپری میکند پس باید هم نسبت به زمان و انرژِی که میگذارد هزینه دریافت کند.

اگر قصد طراحی سایت دارید و نیاز به مشاوره رایگان دارید با ما تماس بگیرید : 77927504 –77924507

کلام آخر : اگر میخواهید تفاوت طراحی سایت به کمک وردپرس و طراحی سایت اختصاصی را بدانید و یا میخواهید  با هزینه های معقول یک وب سایت شکیل و کار آمد با تکنولوژی روز دنیا داشته باشید و همچنان سر درگم هستید شرکت طراحی سایت آراز سیستم آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان میباشد