طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

وب سایت شرکتی

اگر شما صاحب یک شرکت هستید و قصد طراحی سایت دارید ، طراحی سایت شرکتی بهترین گزینه برای شما است.

در واقع طراحی سایت شرکتی زیر مجموعه طراحی سایت داینامیک است . یک شرکت میتواند فعالیت های متنوعی داشته باشد ، ممکن است خدماتی باشد و بخواهد خدماتی را که توان ارائه دارد را معرفی کند و یا شرکت بازرگانی باشد و محصول خود را معرفی کند
و حتی دانش بنیان باشد.

امکانات طراحی سایت شرکتی

  • صفحه اصلی : تقریباً تمام وب سایت ها صفحه اصلی مشابهی دارند . اسلاید شو (تعدادی تصاویر که گویای خدمات و یا زمینه فعالیت شماست و بصورت چرخشی می باشد.) ، سرتیتر خدماتی که ارائه میدهند و یا محصولاتی که برای فروش آماده کرده اند (به خلاصه) ، عناوین تبلیغاتی که بارزه هر شرکتی است . معرفی برخی از مشتریان و …
  • صفحات خدمات : اگر شما قصد طراحی سایت شرکتی را دارید جالب است بدانید که در وب سایت داینامیک امکان ایجاد نامحدود صفحات خدمات را دارید.
  • صفحات محصولات : همچنین شما در وب سایت شرکتی میتوانید به تعداد دلخواه محصولات خود را معرفی نمایید.
  • گالری تصاویر : امکان قراردادن گالری تصاویر نامحدود در وب سایت شرکتی برای شما فراهم شده است تا بتوانید بصورت تصویری بازدیدکنندگان از سایت را از موارد دلخواهتان آگاه سازید.
  • فرم ثبت سفارش : شما میتوانید در سایت شرکتی خود فرم ثبت سفارش قرار دهید تا بازدید کنندگان از سایت شما در هر ساعت از شبانه روز بتوانند خواسته های خود را مطرح کنند.
  • تماس با شرکت : در صفحه تماس میتوان جامعه های مجازی مربوط به شرکت را اطلاع رسانی کرد ، نقشه آنلاین گوگل برای دسترسی هر چه بهتر مشتریان درج کرد و آدرس و شماره های تماس را قرار داد.طراحی سایت شرکتی
در صورت نیاز به مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت شرکتی و یا ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.
77924507 – 77927504

مزایای طراحی سایت شرکتی

  1. دارا بودن پنل مدیریت فارسی : وب سایت شرکتی دارای پنل مدیریت فارسی است و با آموزشی که همکاران ما در واحد طراحی وب سایت به شما عزیزان خواهند داد قادر به ایجاد صفحه جدید ، ویرایش صفحات قدیمی و تغییر در ظاهر سایت نزدیک به 80 %  خواهید بود.
  2. قدرتمند در سئو : از آنجایی که یک سایت شرکتی پنل مدیریت دارد و پویا هست پس در زمینه سئو میتواند بسبار فعال باشد و با کمی صبر و حوصله جایگاه خود در صفحه نخست گوگل را پیدا میکند. پس ایجاد سایت شرکتی خود را همین حالا شروع کنید
  3. سایت چند زبانه : اگز شرکت شما مشتریانی از سایر کشور ها دارند باید بگوییم طراحی سایت شرکتی این امکان را فراهم کرده است تا سایت خود را به چندین زبان آماده کنید.

دامنه مناسب وب سایت شرکتی

اصولاً هر پسوند دامنه با هدف خاصی ایجاد شده است و برای شرکت ها دامنه co. بهتربن گزینه است اما نگران این موضوع نباشید و شما از دامنه های دیگر مانند com , org , net , ir  و co.ir شده است.
برای ثبت دامنه co.ir  قوانین خاصی وجود دارد که در سایت ایرنیک وجود دارد. مشاهده قوانین
 
هاست سایت شرکتی
برای یک وب سایت شرکتی هاست یک گیگابایت کفایت میکند اما اگر شما تعداد زیادی تصویر و محصول دارید میتوانید در هر لحظه حجم هاست را افزایش دهید.
 
کلام آخر
در نهایت باید بگوییم طراحی سایت شرکتی میتواند تمام نیازهای شما را برای معرفی خدمات و محصولات شرکتتان برآورده کنید.
اگر قصد شروع دارید همین حالا با طراحی سایت آراز سیستم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *