آموزش

راهنمای استفاده از any desk

دانلود نرم افزار Any Desk

اگر دنبال نرم افزاری برای برفراری ارتباط از راه دور با پشتیبان وب سایت و یا سیستم شبکه خود هستید ما نرم افزار any desk را پیشنهاد میدهیم :

نرم افزار Any Desk چیست؟

Any Desk  محصول یک شرکت آلمانی است که از سال 2014 شروع به فعالیت کرده است .(مشاهده وب سایت رسمی) این نرم افزار قدرتمند جایگزین مناسبی برای نرم افزار Team Viewer است که مدت هاست کاربران ایرانی را مورد تحریم قرار داده است . به کمک نرم افزار Any Desk میتوان دو کاربر متصل به اینترنت به هم وصل شوند و از طریق آن علاوه بر ریموت شدن در سیستم یکدیگر ارسال اطلاعات و فایل کرد.

این نرم افزار محبوب مورد استفاده در تمام سیستم عامل ها نطیر ویندوز ، لینوکس و … میباشد که شما عزیزان میتوانید از طریق لینک زیر نسخه هماهنگ با ویندوز را دانلود کنید.

رمز عبور برای استفاده : arazitco.com

موارد استفاده

به عنوان  مثال اگر شما از خدمات طراحی سایت شرکت آراز سیستم بهرمند شدید و نیاز به پشتیبانی دارید همکاران ما به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانند شما را بدون اتلاف زمان و نیاز به حضور فیزیکی شما را راهنمایی کنند.

ویژگی های  Any Desk

1- نصب آسان فقط با چند کلیک

2- انعطاف پذیری بالا و قابل استفاده با تمام پلتفرم ها

3- امنیت بالا (بدلیل استفاده از فناوری کدگذاری روی ارتباطات براحتی میتوانید اسناد خصوصی و مهم خود را جابجا کنید)

4- سرعت انتقال تصویر بالا

5- قابل استفاده برای کاربران ایرانی

6- قابل نصب در هر دو نسخه رایگان و حرفه ای

راهنمای استفاده از نرم افزار any desk

نحوه استفاده از نرم افزار

1- دانلود نرم افزار Any Desk : ابتدا باید نرم افزار را از طریق لینک بالا در رایانه خود دانلود کنید.

2- خارج کردن از حالت فشرده : بر روی فایل فشرده برنامه کلیک راست کنید و گزینه Extract File را انتخاب کنید و در مرحله بعد هم دکمه Extract  را کلیک کنید.

3-نصب برنامه: در این مرحله با کلیک بر روی فایل anydesk.exe  و زدن دکمه next در تمام مراحل نرم افزار روی رایانه شما نصب میشود.

4- تبریک میگوییم شما توانستید مراحل را بصورت کامل انجام دهید.

5- راه اندازی برنامه : حالا برای استفاده از نرم افزار Any Desk در صفحه دسکتاپ خود روی آیکون any desk  کلیک کنید و کد نمایش داده شده را به پشتیبان خود بدهید تا بتواند به شما متصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *