تبلیغات در گوگل

8 باور غلط در تبلیغات گوگل ادوردز که باید فراموش کنید!

تبلیغات گوگلی

یکی از فاکتور های مهم در سئو ، جذب بازدید کننده از روش های مختلف برای بهتر دیده شده سایت است . تبلیغات گوگل ادوردز معتبرترین روش برای جذب بازدید کننده است . (البته از نظر ما و گوگل! )

در این مقاله سعی کرده ایم تا باورهای غلطی که در رابطه با تبلیغات گوگلی در بین مردم شایع هست را مطرح کنیم و به آن بپردازیم:

کسی بر روی تبلیغات گوگل ادوردز کلیک نمی‌کند!

اولین اشتباه و مهمترین باور غلط این است که برخی فکر میکنند کسی به تبلیغات گوگلی توجه نمیکند.

بگزارید ساده بگوییم : درآمد روزانه گوگل از گوگل ادوردز حدود 100 میلیون دلار است که اگر بخواهیم بابت هر کلیک حتی 2 دلار هم در نظر بگیریم ، متوجه خواهیم شد که حدود 50 میلیون کلیک بر روی تبلیغات گوگلی در سراسر جهان میشود!

روزانه حداقل 50 میلیون کلیک بر روی تبلیغات گوگلی میشود!

این عدد نشان دهنده ی  اشتباه در این باور است.

تبلیغات گوگل ادوردز

عمده سرمایه ما ، با کلیک رقبا از بین میرود!

این باور به ما میگوید که گوگل یک شرکت ساده با فناوری ابتدایی است که نمیتواند کلیک هرز را از کلیک واقعی تشخیص دهد!!!

آیا شما باور می کنید؟

باید بگوییم که خیالتان از این بابت راحت باشد ، چرا که گوگل تشخیص میدهد یک بازدید کننده با آی پی مشخص و موقعیت جغرافیایی مشخص چند بار به وب سایت شما از طریق گوگل ادوردز  وارد شده .

گوگل را دست کم نگیرید!

گوگل ادوردز یک روش تبلیغاتی مانند بقیه است!

حتماً بارها بدنبال مورد خاصی در گوگل بوده اید ، اما متاسفانه به هدف نرسیده اید چرا که تبلیغات هایی با عناوین جذاب را کلیک کرده اید اما نتایج جالبی برای شما نداشته و متاسفانه عنوان تبلیغ با محتویات آن همخوانی نداشته است.

گوگل اجازه نمیدهد عناوین فریب دهنده برای تبلیغ خود انتخاب کنید!

پس وقتی بازدیدکننده وارد سایت شما میشود خیالش راحت است که دقیقاً با همان چیزی روبرو میشود که به دنبالش است.

 تبلیغات گوگل ادوردز خیلی گران تمام میشود!

تبلیغات گوگل ادوردز هم مانند سایر روش های تبلیغات هزینه در بر دارد . اما چون برای انجام این روش با دلار باید پرداخت کنیم این ذهنیت بوجود آمده است.

باید بگوییم که گوگل به روش PPC  عمل میکند. یعنی زمانی از شما پول میگیرد که مطمئن شود برای شما بازدید کننده جمع کرده است . کدام روش دیگری را مبشناسید که به این شکل عمل کند؟؟

با گوگل ادوردز پول شما دقیقاً در جای درست هزینه میشود!

شما در این روش میتوانید مشخص کنید تبلیغات شما دقیقاً در چه زمانی ؟ ، در چه مکانی ؟ و به چه کسانی نمایش داده شود؟ پس بهینه خرج خواهید کرد.

چون سئو سایت را انجام میدهیم پس نیازی به گوگل ادوردز نیست!

در مقدمه این مقاله هم ذکر کردیم که یکی از فاکتورهای مهم در سئو ، جذب بازدیدکننده از سایت است. از طرفی روی سئو نمیشود بطور دقیق حساب باز کرد چراکه گوگل از تمام فاکتورهای سئو بصورت واضح صحبت نکرده و دائماً هم در حال تغییر است . این را هم باید بگوییم که فرآیند سئو بسیار زمانبر است اما گوگل ادوردز در کمتر از چند روز فعال میشود.

اگر سایتتان برایتان مهم است پیشنهاد میکنیم:

سئو و تبلیغات گوگلی را همزمان بر روی سایت فعال کنید!

زمان برای مدیریت گوگل ادوردز ندارم!

قطعاً هر روش تبلیغاتی نیازمند مدیریت است و تبلیغات گوگل ادوردز  هم از این قاعده مستثنی نیست. اما باید بگوییم ابزارهایی برای سهولت در مدیریت تبلیغات شما طراحی شده اند که کار را برایتان بسیار ساده کرده اند.

از یک کلمه کلیدی نمیتوان چندین بار در یک حساب استفاده کرد!

این موضوع دقیقاً مشابه این است که بگوییم اگر من دو بلیط بخت آزمایی داشته باشم امکان برنده شدنم در قرعه کشی کمتر است!!! پس باید بگوییم هرچه قدر اطلاعات شما و کلمات شما تکرار و دقت بیشتر داشته باشد به هدف خود نزدیک تر میشوید.

تبلیغات ادوردز مشتریان بالقوه کمی دارد!

این موضوع زمانی درست است که تجربه شما در تبلیغات کم باشد و متن تبلیغاتی درستی انتخاب نکنید و یا کلمه ای را انتخاب کنید که بسیار بازه ی زیادی را شامل شود . پس اگر درست انتخاب کنید هر کلیک تبدیل به یک مشتری میشود.

امیدواریم با این مقالات بسیاری از باورهای غلط شما برطرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *