Ecommerce
Web design

طراحی سایت فروشگاهی

بدون محدودیت در زمان و مکان محصولات خود را بفروشید.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

رعایت اصول و استانداردهای طراحی سایت و حفظ کاربری آسان از جمله برتری های سایت های طراحی شده توسط آراز سیستم است.

امکانات و ویژگی های چشم گیر

داشتن یک وبسایت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست. اما طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با امکانت متنوع و کار آمد عصای دست هر کسب و کاری است.

پشتیبانی شبانه روزی

تیم پشتیبانی آراز سیستم بصورت شبانه روزی در کنار شما خواهد بود تا در تمام مراحل طراحی تا فروش با خیال راحت و بدون وقفه فروش خود را پیش ببرید.

طراحی سایت فروشگاهی

رشد چشمگیر تمایل مردم به خرید اینترنتی ، بدلیل داشتن مزایایی همچون صرفه جویی در زمان ، عدم نیاز مراجعه حضوری در نقاط مختلف مکانی ، امکان مقایسه بین چند فروشگاه و حتی صرفه جویی در هزینه ، باعث شده است روزانه تعداد بسیاری از کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی روی بیاورند. اما انتخاب روش مناسب و برنامه ریزی درست در خصوص راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از دغدغه هایی است که بعضاً مدیران کسب و کار ها را دچار سردرگمی کرده است. طبق پیش بینی منابع بین المللی در سال 2025 میران خرده فروشی آنلاین از 7 تریلیون دلار بالاتر خواهد بود. در نتیجه داشتن برای تداوم حضور در باز کسب و کار داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای می تواند ضامن ادامه کسب و کار شما باشد.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

انتخاب مناسب ترین روش

کد نویسی یا CMS

  • روش های متنوعی برای طراحی سایت فروشگاهی موجود میباشد.

    1- طراحی سایت به روش کد نویسی : در این روش تمام خواسته های کارفرما بدون هیچ محدودیتی قابل اجرا میباشد ، اما زمان انجام پروژه و هزینه های چشمگیری را در بر خواهد داشت.

    2- استفاده از CMS  ها : انتخاب مناسب ترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از نکاتی است که در زمان عقد قرارداد باید در نظر بگیرید. امنیت ، سرعت ، رعایت استانداردهای سئو و امکانات کاربری وبسایت فروشگاهی را فراموش نکنید.

انتخاب دامنه مناسب

هویت فروشگاه شما

  • در واقع هویت هر وبسایت دامنه آن میباشد. انتخاب نامی که بتواند در ذهن مخاطبین شما به راحتی ثبت شود و یاد آور یک تجربه خرید اینترنتی شیرین باشد بسیار مهم است. حدوداً 300 پسوند دامنه وجود دارد که شما میتوانید از بین آنها دامنه دلخواه خود را انتخاب کنید.

    اختصاصی ترین پسوند دامنه برای یک فروشگاه اینترنتی  shop.  میباشد.

    دامنه IR  هم دامنه ملی کشور ایران میباشد.
    نکته مهم : طبق قوانین بین المللی هزینه دامنه نیازمند تمدید سالیانه میباشد.

انتخاب هاست مناسب

فروش بیشتر در گرو سرعت بیشتر

  • اگر میخواهید یکی از دلایلی که مشتریان از سایت شما خرید میکنند سرعت بالای سایت شما باشد ، باید در انتخاب هاست دقت بسیاری داشته باشید.
    حتماً هدف هر کسب و کاری از طراحی سایت فروشگاهی امکان پاسخگویی بصورت همزمان به چندین مشتری  بدون محدودیت مکانی و زمانی است. پس در دسترس بودن وب سایت و پاسخگو بودن به تعداد بالای بازدیدکننده هم زمان یکی از ویژگی های بارز یک وب سایت حرفه ای است.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک

اعتماد سازی کنید!

  • اعتماد سازی برای تبدیل یک بازدید کننده عادی به خریدار در فروشگاه اینترنتی  بسیار مهم است. یکی از روش های جلب اعتماد کسب مجوز نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) میباشد.

    از طرف دیگر یکی از الزامات داستن کسب و کار اینترنتی در چارچوب وبسایت داشتن اینماد میباشد.

    پس حتماً قوانین مربوط به کسب و کارهای اینترنتی که از سوی ارگان های دولتی مربوطه منتشر شده است را مطالعه کنید. مشاهده قوانین کسب و کارهای اینترنتی

دریافت درگاه پرداخت الکترونیک

درگاه مستقیم بانکی یا درگاه واسط

  • دو مدل درگاه پرداخت آنلاین وجود دارد :

    1- درگاه مستقیم بانکی : تمامی بانکهای فعال در ایران دارای درگاه پرداخت اختصاصی خود میباشند. برای اخذ درگاه بانکی مستقیم میبایست مدارکی مانند مجوز کسب و کار ، اجاره نامه دارای کد رهگیری و ... داشته باشید.

    2- درگاه واسط : برخی شرکت های معتبر اقدام به اشتراک گذاشتن درگاه های خود برای کسب و کارهایی که مجوز ندارند ، کرده اند. دریافت درگاه از این شرکت ها معمولاً طی 24 ساعت امکانپذیر است.

پشتیبانی شبانه روزی

24 ساعت ،7 روز هفته

  • طراحی سایت فروشگاهی بدون داشتن یک پشتیبانی شبانه روزی واقعی عملاٌ کاری سخت و جان فسا است. طبیعی است که در طول فعالیت فروشگاه اینترنتی ، شما با چالش های متنوعی مانند حملات سایبری ، از کار افتادن درگاه بانکی  و ... روبرو میشوید. در نتیجه میتوانید با خیالی آسوده تیم پشتیبانی آراز سیستم را بصورت شبانه روزی در کنار خود داشته باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت واکنشگرا

تمامی سایت های طراحی شده توسط داده پردازی آراز سیستم  بصورت کاملاً ریسپانسیو میباشد. یعنی با هر سیستم عاملی و هر دستگاهی سایت بصورت کاملا درست و بدون هیچ گونه اختلالی نمایش داده میشود.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی
Plus desktop device
کاتلیا استایل

محصولات شال و روسری

Plus desktop device
آروکو

محصولات خانه و آشپزخانه

Plus desktop device
ماهی خان

محصولات دریایی ماهی و میگو

با سرعت بالا بفروشید

انتخاب سرور مناسب، با در نظر گرفتن میزان مخاطب و همچنین رعایت استاندارد های فنی توسط تیم طراحی سایت آراز سیستم باعث میشود مشتریان شما بدون وقفه خرید کنند.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

اگر سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود را به آراز سیستم سپرده اید ، باید بدانید که میتوانید با خیال راحت و بدون محدودیت دسته بندی و زیر دسته بندی محصول ایجاد نمایید.

آراز سیستم برای شما 30 محصول بارگزاری میکند و آموزش میدهد که چطور بی نهایت محصول جدید به وب سایت خود اضافه کنید.

اگر محصولات شما دارای مولفه های متنوع (مانند رنگ ، اندازه ، طرح بندی و … ) میباشد براحتی این امکان برای شما فراهم شده است.

اگر فروشگاه اینترنتی پوشاک دارید و مشتریان شما نگران انتخاب سایز مناسب هستند ، جدول راهنمای سایز بندی میتواند خیال مشتریان را راحت کند.

یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای باید روش های مختلفی را برای پرداخت پیش بینی کند.
درگاه بانکی مستقیم و واسط ، روش کارت به کارت ، پرداخت در محل ، اتصال به اسنپ پی و … را با خیال راحت در وب سایت خود راه اندازی کنید.

اگر میخواهید محصولات خود را بصورت بسته ای بفروشید  یا نمیخواهید هر شخص بتواند بیشتر از یک تعداد معین خرید کند این قابلیت بسیار کار آمد است.

اگر مشتری به محصول خاصی علاقمند باشد ولی شرایط خرید نداشته باشد براحتی میتواند محصول را به علاقمندی اضافه نماید و در آینده خرید نماید.

اگر مشتری بین خرید دو محصول دچار تردید شده باشد ، مقایسه بین امکانات هر محصول میتواند کمک بسیاری کند. مشروط بر اینکه امکانات هر محصول را کامل ثبت نمایید.

چه در حین طراحی سایت فروشگاهی و چه در آینده شما میتوانید کوپن های تخفیف متنوع ایجاد کنید. فراموش نکنید مشتریان عشق تخفیف هستند.

حق انتخاب برای نحوه ارسال سفارش یکی از قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای است. ارسال توسط پست عادی و پیشتاز ، تیپاکس و شرکت های خصوص دیگر ، پیک و حتی تحویل از فروشگاه بصورت حضوری از جمله امکانات ارسالی است.

حق مشتریان شما است که بتوانند در هر لحظه ای بدانند که سفارششان در چه مرحله ای است و اگر تحویل به مراکز پستی شده است کد پیگیری خود را دریافت کنند.

اگر میخواهید مبلغ دقیق هزینه پست را از مشتری دریافت نمایید تا هم مشتری ضرر نکند و هم شما ، نگران نباشید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت نام طولانی و فرم های متعدد از جمله موارد بازدارنده برای خرید است. تیم طراحی سایت فروشگاهی آراز سیستم با علم به این موضوع همراه سعی دارد مراحل ثبت نام را ساده و کوتاه کند.

اگر نرم افزار حسابداری دارید در نتیجه نگرانی موجودی محصولات را نداشته باشید. همکاران ما این اتصال دوطرفه را برای شما برقرار میکنند.

دریافت پیامک ثبت سفارش  (شامل شماره سفارش ، مبلغ و آیتم های سفارش ) توسط مشتری ، پیامک کمبود موحودی محصول (توسط مدیر سایت) و همچنین خبرنامه محصولات از قابلیت های شگفت انگیر یک سایت فروشگاهی حرفه ای است.

امکان ارتباط با مشاوران برای دریافت مشاوره قبل از خرید و ارائه راهنمایی مناسب و کامل میتواند فروشگاه اینترنتی شما را نسبت به سایر رقبا حرفه ای تر جلوه دهد.

امکان چاپ فاکتور با مشخصات خریدار و فروشنده با درج جزئیات سفارش در ابعاد متنوع (برگه a5 ، برچسب پستی و لیبل)  را فراموش نکنید.

این را همه میدانیم حفظ مشتری مهم تر از جذب مشتری جدید است. کیف  پول و ذخیره درصدی از مبلغ سفارش برای خرید های بعدی بهترین راه برای تداوم خرید مشتریان است.

کاربری آسان

با توجه تجربه تیم فنی آراز سیستم در انواع طراحی سایت فروشگاهی، کاربری آسان و در نظر گرفتن تمام قشر های مشتریان از نظر سن، جنسیت و تحصیلات مهم ترین اولویت محسوب میشود. نمایش بخش های اصلی ، جستجوی پیشرفته و مراحل خرید آسان از جمله اقداماتی است که میتواند به کاربری راحت هر وب سایتی کمک کند.

مراحل دریافت درگاه بانکی
نماد اعتماد الکترونیک

با عقد قرارداد طراحی سایت فروشگاهی با آراز سیستم همکاران ما برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک اقدام خواهند کرد.
داشتن آدرس مشخص ، کد پستی ، تلفن ثابت فعال و یک خط تلفن همراه به نام گیرنده نماد الزامیست.

مطالعه قوانین اینماد

اداره مالیات
پرونده مالیاتی

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای داشتن درگاه بانکی ، افتتاح پرونده مالیاتی و داشتن کد رهگیری مالیات الزامی است.
با توجه به صنف کسب و کارشما  و نوع فروش شما (تولید کننده ، خرده فروش و ...) اجاد پرونده میتواند متغیر باشد که باید دقت کنید.

وب سایت سازمان امور مالیاتی

بانک مرکزی ایران
درخواست درگاه بانکی

بعد از دریافت اینماد و ایجاد پرونده مالیاتی شما میتوانید از خدمات درگاه های بانکی مجاز استفاده نمایید.
در نظر داشته باشید تمامی این مراحل توسط تیم اداری آراز سیستم انجام می شود.

لیست درگاه های بانکی مجاز

تضمین امنیت

تیم فنی طراحی سایت آراز سیستم با بروز رسانی های مداوم همواره بالاترین میزان امنیت را برای تمام سایت های فروشگاهی و شرکتی فراهم می کند.لازم به ذکر است تمامی قالب و افزونه ها دارای لایسنس اختصاصی دامنه شما خواهد بود.

درخواست مشاوره
تماس با آراز سیستم

تلفن تماس (ساعات اداری) :

77927504 - 77924507

کارشناسان فروش

آقای نیکخو : 09124808689

آقای حسینی : 09126895001

سایر راه های ارتباطی

ایمیل :
info[a]arazitco.com

تلگرام و واتساپ  :
09212314794

 
فرم درخواست مشاوره

    همین حالا فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید
    درخواست مشاوره
    فرم درخواست مشاوره

      تماس با آراز سیستم

      تلفن تماس (ساعات اداری) :

      77927504 - 77924507

      کارشناسان فروش

      آقای نیکخو : 09124808689

      آقای حسینی : 09126895001

      تلگرام و واتساپ  :
      09212314794

       
       
      همین حالا فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید